KOS

Riktig god tredje søndag i advent dere.
Nå er det jul :grin: 
Jeg har vært på skolen hele helgen, fredag, lørdag og søndag.
Selv om det er utrolig spennende, savner jeg helg og fri.
Jeg er ikke like gira på å dra på jobb igjen i morgen, helgefølelsen er ikke eksisterende. 
Denne uken er det for så vidt helt ok. På lørdag tar jeg en uke fri og drar hjem til familien på juleferie. Det skal bli godt!


Jeg kom nylig hjem.
Nå har jeg lagt meg horisontalt i sofaen med noe godt å spise.
Filmkos og avslapping står på planen.
Jeg skal lade opp til en ny uke.


Sharon, jeg har totalt dilla på denne frukten, druer, pistasjnøtter, riskaker med kesam, sukrin og kanel, Quest cinnamon roll proteinbar og en bolle med en boks cottage cheese som jeg har blandet med 10 dråper stevia vanilje og toppet med resten av Quest baren, gojibær og tørkede mulberries.
Så godt.


Denne Questbaren er kjøpt på iHerb her.
Det koster 26 $ for 12 barer, altså crika 13 kroner per bar.
Rimelig, god og sunn.
Du får 5 $ i rabatt om du bruker koden OKE701.
Jeg kommer til å bestille flere esker med forskjellige smaker av denne baren fremover.
Prøv å ha baren 20 sekunder i mikroen, det er det jeg har gjort med den jeg har over cottage cheesen. Da blir den enda bedre.
Himmelsk.

I går ble det hviledag.
I dag spratt jeg opp klokken seks etter alt for få timer med søvn og tok en 30 minutters power walk og litt magetrening:
– Planke
1 sett * 3 min
– Sideplanke
2 sett * 1 min
– V-ups
2 sett * 15 repetisjoner
Det er deilig å få rørt kroppen litt før jeg skal sitte ni timer på skolebenken.

Nyt søndagen videre :grin:  
Kristine

13 kommentarer

Siste innlegg