STEMNING

*It’s beginning to look a lot like Christmas
Everywhere you go
Take a look in the Five and Ten
Glistening once again
With candy canes and silver lanes aglow*

Jeg elsker denne sangen synget av Michael Bublé.
Du kan høre den på YouTube her.


God stemning.
Julestemning :grin:
Proteinkaffe, pepperkaker og klementiner.


Proteinkaffen laget jeg av å blande 20 g mocca-protein, 1 ss kakao og 1 ts sukrin i et glass med 1 dl melk.
Deretter har jeg i 2 ss kaffepulver og 2 dl kokende vann.
Rør godt og server.
Varmende, godt og sjokoladeaktig.


Jeg har laget en ny runde pepperkaker.
Den forrige oppskriften laget jeg med kokosmel og proteinpulver, du kan se den her.
Jeg ville prøve meg på en oppskrift som er sunnere men med mer vanlige ingredienser også. 
Det er enkelt å bytte ut sukker med sukrin og hvetemel med smelt mel eller lignende.
Det smaker akkurat som vanlig pepperkakker.

Jeg ønsker deg en fantastisk dag.
Julen er rett rundt hjørnet.
Det er tiden for å senke skuldrene og nyte nuet. 
Be awesome :grin: 

Kristine  

9 kommentarer
    1. Hvordan kommer din jul til å se ut? Kommer du til og kose deg med masse god julemat
      og kaker som er lagd av det vanlige? Eller kommer du til å spise sunt og sunnere varianter?
      Skal du trene i julen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg