ADVENTSLUKE NUMMER 4

Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned,
For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred,
på denne lille jord, hvor menneskene bor.

Da er det fjerde søndag i advent og lillejuleaften allerede:grin:
Håper dere har funnet julefreden, nyter tiden med nære og kjære, og er friske og raske.
Med fjerde søndag i advent kommer også adventsluke nummer fire.
I dag gir jeg bort en pakke fra iHerb med mine favoritter.
Legg igjen en kommentar under (husk e-posten din i mail-feltet) og er du med i trekningen. Jeg trekker en vinner i morgen kveld på selveste julaften.
Les gjerne min iHerb guide her, om du lurer på noe.

Caroline gikk av med premien denne gang.
Jeg har sendt deg en mail.

Kristine  

274 kommentarer
    1. god jul Kristine !
      Håper du har en fin feiring. det har jeg! gleder meg til å starte 2013 med blanke ark og masssse trening.
      jeg er med på trekningen!!

    2. Jeg er med og vil gjerne vinne 🙂
      Ha en super jul og håper du får mange av gavene du ønsker deg og får masse god mat!
      God Jul!
      mail: [email protected]

    3. Hadde vært såå gøy å vinne! Du har en helt super blogg og gir masse inspirasjon! Jeg heier på deg! Ha en fantastisk juletid!

    4. Wow, for en gevinst! Jeg vil gjerne være med i trekningen:) håper du får en deilig jul!

    5. God jul Kristine:) håper du får ei fin jul og koser deg masse med de du er glad i:)

    6. Åå, dette så fristende ut, jeg er gjerne med 🙂 God jul og godt nyttår!!

    7. Kanskje jeg er heldig og vinner her? Er med på alt av julekalendere på nett hvert år, og vinner faktisk aldri! Ha en riktig god jul sammen med familien <3

    8. Ha en herlig dag med dine nære og kjære! Kos deg og slapp av:) Juleklemmer fra meg

    9. Jeg vil veldig gjerne være med 😀
      God jul og godt nyttår til deg Kristine 🙂 Tusen takk for en flott blogg 🙂

    10. Elsker siden din. Du har alltid bra oppskrifter. Du burde hatt din egen oppskriftsbok, Kristine.
      Ønsker deg en riktig god jul og et fantastisk nyttår med massevis av lykke!

    11. God jul til deg og dine:-) Er innom her hver dag og henter mye inspirasjon til sunn og god mat!

    12. Jeg vil takke deg for en utrolig inspirerende blogg. Jeg har vært fast leser i en lang stund nå, og skammer meg over at jeg enda ikke har lagt igjen noen kommentar i kommentarfeltet.
      Jeg er selv brennende opptatt av trening og kosthold, og titter innom siden din både for gode mattips og inspirasjon jeg kan ta med meg på treningssenteret.
      Vil benytte anledningen til å ønske deg og dine en riktig god jul, og alt godt i det kommende året. Jeg gleder meg til å følge deg videre 🙂
      Varme juleklemmer sendes over til deg.

    13. Ja, det går vel ann å prøve selv om kommentarfeltet er litt for langt, hehe 🙂
      Synes du ser ekstra fin ut for tiden Kristine! Du stråler litt ekstra, og det gjør godt å se! God jul!! Det er bra å se på insta at du koser deg, det gjør at jeg også vil mer, merkelig nok 🙂

    14. Må jo ta sjansen og bli med, ellers kan man jo aldri vinne! En iherb pakke til jul hadde vært fantastisk. God jul videre, og godt nyttår!

    15. Ønsker deg og dine en kjempe fin og fredfull jul 🙂
      Kos deg! Du er en kjempe inspirasjon for meg både når det gjelder trening og kosthold. Fortsett med dette 🙂
      – Camilla ([email protected])

    16. Du er stor inspirasjon! Jeg startet å bestille ting fra Iherb etter jeg leste om det på bloggen din, og jeg elsker det! GOD JUL!

    17. Ville bare si at jeg blir veldig inspirert og motivert av å lese bloggen din! Håper du kommer til å fortsette like aktivt med bloggingen på nyåret! God jul 🙂

    18. kjære kristine, du må ikke friste meg med alle disse godsakene i gavepakken din, kan ikke vente med å se hvem som vinner, dette er en super gave, GOD JUL
      [email protected]

    19. kristine, tack för en inspirerande träningsblogg! önskar dig en god jul och nytt år 🙂

    20. I’m in!!
      Masse god jul! Leser bloggen din hver dag, du er virkelig en inspirasjonskilde 😀
      Kos deg massse i julen!

    21. Jeg ønsker deg ei riktig god jul med dine nære og kjære 🙂
      Din blogg er en fantastisk inspirasjon! Alltid like spennende å titte innom!
      Juleklem fra
      [email protected]

    22. God Jul, Kristine. Takk for alt du gir av deg selv til oss bak de 1000 skjermer. Nyt høytiden og ta godt vare på deg selv. h:)

    23. for en fin premie! hadde vært flott for en ekstra sunn start på det nye året, i tillegg
      til å endelig få teste litt iherb! God jul til deg og dine! 😀

    24. Håper du får en fantastisk juleferie:) Takk for masse inspirasjon året gjennom, og
      for at du viser hvordan man kan gjøre begge deler, si både ja og nei, jobbe hardt og
      samtidig nyte livet! <3 Ønsker deg og dine en fin høytid og ikke minst et godt
      kommende år! GOD JUL 🙂

    25. Hei Kristine! 🙂
      Så fantastisk gave! Har virkelig lyst på denne 😀
      Gledelig jul og godt nyttår til deg og dine! Har fulgt bloggen din og hentet inspirasjon og motivasjon i hele år, og ser frem til å følge deg neste år også! Du er virkelig min treningsguru 🙂
      Mange juleklemmer fra Birgitte

    26. åå, jeg ønsker så gjerne, gjerne å få denne fine pakken på selveste julaften 😀

    27. Ååh jeg er med – har så lyst på Iherbpakke:) er bare å krysse fingre!
      Ønsker deg og dine en riktig God Jul!
      Gleder meg til å følge bloggen din også i 2013 🙂
      Juleklem Lisbeth

    28. Ønsker deg en riktig god jul og ett godt nytt år Kristine! Håper du har det koselig hos familien din og får en flott tid i Julen 🙂 Klem fra meg 🙂

    29. Her er min kommentar! God jul til deg Kristine, som alltid er så blid i resepsjonen på Elixia 🙂 God jul til deg, klem <3

    30. Åh ,jeg vil gjerne ha 🙂 Har bestilt 9 pakker fra iherb på to måneder nå. Helt avhengig! God Jul 🙂

    31. God jul 🙂 Du gjør en kjempejobb med denne bloggen og den inspirerer og hjelper meg masse 🙂

    32. Åh det hade vært en ren lykke å fått denne pakken og ikke minst vilken super start på den nye året det hadde blitt:-) GOD JUL!!!

    33. Jeg er med 🙂
      God jul, flotte deg. Håper du får en fin feiring med familien. Lad batteriene til det nye året!
      Juleklem fra meg 🙂

    34. Hei! Du gir så mye motivasjon og inspirasjon! God jul 🙂
      Dette hadde vært en strålende julegave!!

    35. Hei kristine!
      Vil gjerne være med i konkurransen din! 🙂
      liker bloggen din godt, fulgt deg siden du startet:)
      GOD JUL <3

    36. Ååå så koselig! 😀 Mye spennende å vinne her 🙂 Ha en riktig god jul Kristine!

    37. JEG VIL VINNE!!!
      God jul, håper du koser deg med god mat, og at du får en fin og avslappende tid. Også håper jeg så klart at du vil blogge litt så jeg får noe koselig å lese, men bare hvis det ikke blir noe stress for deg!

    38. Ønsker deg en god jul og godt nyttår.
      Ser frem til å lese mer om trening og herlig mat inspirasjon etter jul.

    39. Wow, litt av en gave! Eg e ivrig på bakinga, og ditta hadde vore en drømmegave å få! Ønska deg ei riktig god jul, og takkar i samme slengen for masse hod inspirasjon og motivasjon året gjennom! Har fulgt deg i over ett år no, og kjem nok til å fortsette med det! Keep up the good work!

    40. Håper du får en kjempe fin, koselig og avslappende julefeiring, det fortjener du! Bare av å lese bloggen din får jeg utrolig mye motivasjon og du er min kilde til inspirasjon! 😀

    41. Vil bare ønske deg en riktig god jul 🙂 Gleder meg til et nytt år med masse motivasjon og inspirasjon fra deg 🙂

    42. Hei:) god jul! Hadde virkelig vært supert å vinne. Trenger dette til et sunt nytt år. Skal til Florida i februar og trenger å bli bikiniklar i en fei, så krysser fingrene 😀

    43. Så hyggelig av deg, Kristine! Håper virkelig på å vinne 😀
      God jul og godt nyttår til deg og dine <3

    44. Hei og hopp!
      Fyrst og fremst, god jul! Håpe du nyt ferien din til da fulla og heile, da skal hvertfall eg gjera til tross for at eg no ligg langflat på sofaen, sørpa forkjøla, tom for energi, tung i hove, slapp i kroppen og snufse snørr i lange bana.. Då er da kjekt å drømma seg vekk i adventspresangen din…. DA ville nok gjort jula hakket bedre, sjølv om ein ikkje kan trena mens ein er sjuk, so kan ein hvertfall eta haugevis av god mat!! 🙂

    45. Jeg er ikke så flink til å kommentere, men jeg har lest bloggen din siden første innlegg:)
      Du er så utrolig flink til å være sunn uten at det blir usunt, og det er alltid en glede å lese innleggene dine!
      mail: [email protected]

    46. Jeg har lenge ønsket et bedre forhold til mat, og med dine mattips gleder jeg med til å utforske og prøve ny sunn mat. Du er min inspirasjon til mat og trening, og jeg er en fast leser!!
      [email protected]

    47. Hei Kristine!
      Jeg vil gjerne være med på konkurranse;))
      Vil også ønske deg riktig god jul;) takk for din sunne og inspirerende blogg;)
      Julehilsen <3

    48. Jeg vil også være med! Og samtidig benytte sjansen til å ønske deg og dine en magisk jul <3

    49. Dette er noen av mine favorittpridukter fra iherb også, så håper på å vinne 😀 God jul!:)

    50. Jeg tar sjansen og håper jeg vinner den spennende pakken din:):)!! God Jul Kristine! Kos deg masse:) klem Solveig 😉

    51. Ja, takk! 🙂 Gooood jul! Håper du får en fin jul sammen med familien din! Endelig har jeg kommet meg hjem til familien for å feire jula. Det er alltid like stas:D

    52. I kveld går jeg til bakebordet med oppskriften på pepperkakene dine, Kristine! Gledermeg så til å prøve! Bedre sent enn aldri, er jo must i julen! Ble skikkelig stemningstatt av pepperkakekos-bildet ditt! Mmm.. Gull verdt med en slik kosestund for seg selv på morgenkvisten <3 En liten dose hverdagsluksus rett og slett.
      Ønsker deg en fredfull, fin og koselig juletid med alt som hører med! God jul til deg, flotte Kristine! 🙂 Beste julehilsner fra en trofast bloggleser 🙂

    53. Jeg vill gjerne være med! Iherb virker så bra! Dør etter å prøve!!
      Du må ha en kjempefin jul videre!
      Hilsen malene :)))

    54. God jul! Håper du får en herlig jul fylt med massevis av kjærlighet og kos med de du er glad i <3

    55. Oi! Du er jammen gavemild! Må si det har vært spesielt hyggelig å lese bloggen din i desember fordi julegleden din har smittet over og skapt julestemning! Hadde blitt utrolig glad dersom jeg vant pakken, slik at jeg kan fortsette bakegleden og mateksperimenteringen i romjulen og på nyåret! 🙂
      God jul til deg og dine!
      [email protected]

    56. God jul 🙂 Kos deg masse i jula og spis masse godt, så er vi alle klare for å sette nye rekorder etter nyttår!

    57. Åh, denne pakken hadde passet perfekt i en ellers så trist jul med influensa. Ønsker deg en god jul!

    58. Kos deg masse med ferie:) Jeg liker ordtaket; Det er ikke hva du gjør mellom jul og nyttår som teller, men hva du gjør mellom nyttår og jul! God jul til deg og alle dine kjære 🙂

    59. Åå 4 søndag i advent er utrolig koslig, med et julepyntet hus, familie og mye god mat og godis:) ønsker deg en riktig god jul Kristine!:)

    60. Jeg prøver lykken også. Veldig fin premie! 🙂
      Samtidig vil jeg ønske deg og dine en fin og fredfull julefeiring 🙂
      mvh Kristin

    61. Åh, så mye digg i en pakke! Hadde vært utrolig gøy å vinne <:) God jul til deg og dine 🙂

    62. Flying home for Christmas, sitter på flyplassen og leser bloggen, endelig ferie og hjem til familien. God jul1

    63. god jul til deg og dine! NYT. Gleder meg til nye inspirerende innlegg på bloggen din i 2013 🙂 du motiverer!

    64. Åh, wow, den perfekte julegave!:) Har så lyst å prøve ting fra iHerb. Og særlig ting du anfebaler:) Håper du får en fantastisk jul med dine kjære, Kristine, det fortjener du! Håper helsen holder for dere alle og at juletiden blir lykkelig!:)

    65. åååå fysøren så mye bra det er i den pakken! Hadde blitt så utrolig glad for å vinne!

    66. Er vanligvis aldri med på konkurranser ettersom jeg alltid er sikker på at jeg ikke vinner uansett, men denne gangen MÅ jeg bare legge igjen en kommentar og krysse fingerne på at jeg kanskje er litt heldig ettersom det var en såpass fin gave!! 🙂

    67. Stilig kalender! Prøver meg jeg også 🙂
      Ha en aldeles flott lillejulaftenkveld 🙂

    68. Jeg er med 🙂 har alltid hatt lyst å prøve meg på å handle på iherb, men har aldri kommet så langt…. Dette er den perfekte julegave!

    69. Åh, jeg som dør etter å prøve iHerb! Denne pakken hadde virkelig gjort julen komplett 😀 Også må jeg bare få sagt hvor herlig det er å se den viktige balansegangen du har funnet i livet. Inspirasjon til tusen!
      Juleklemmer fra meg ;*

    70. Ja takk blir gjerne med i trekningen, og så vil jeg benytte anledningen til å takke for all matgleden og -inspirasjonen du byr på og ønske deg en deilig jul og alt godt for det nye året også 🙂

    71. åå, dette hadde vært helt perfekt! Har aldri bestilt noe fra iherb selv, men har skikkelig lyst til å prøve en gang. Vet liksom ikke helt hva jeg skal bestille! 🙂

    72. Ååh, gjett om jeg hadde blitt hoppende glad for denne pakken da!
      Håper du får en kjempefin jul sammen med dine kjære 🙂

    73. så snill du er som gir bort en slik pakke! ønsker deg ei riktig god jul og et godt nytt år, og må også legge til at jeg håper du aldri slutter og blogge 🙂
      juleklem

    74. God jul skjønne!
      Jeg er med på trekningen! Det er jo den perfekte julegave:D Krysser fingrene xx

    75. God jul til deg! 🙂 Leser bloggen din ofte og du inspirerer meg med mange gode råd og oppskrifter! Stå på videre.

    76. Hei Kristine!
      Benytter anledningen til å si at jeg elsker bloggen din og at jeg håper du aldri slutter å blogge, for du er til STOR motivasjon for meg! Vil gjerne være med i trekningen 😉

    77. Utrolig hyggelig med adventskalender på bloggen. Ikke alle som gidder å ordne istand med slikt.
      Ha en riktig god jul. Ser frem til å inspireres i året som kommer 🙂

    78. Sender deg mine varmeste ønsker for julen! Ta en pause og bare nyyyyt stemningen, tiden… Denne tiden vi som ofte drømmer oss bort i i en travel hverdag. For tenk; nå er den her!
      En riktig god jul!

    79. Jeg er med 🙂
      Jeg ønsker deg og dine en fortreffelig jul! – nyt den 😀

    80. God jul, du vakre vene! :-)) kos deg masse med alle kjære!
      Bli ikke så involvert i livets kappløp at du glemmer løpet bare er en måte for å nå målet <3

    81. Takk for flott daglig inspirasjon! I <3 iherb, så denne gaven vil jeg gjerne at skal dumpe ned i min postkasse. God jul og godt nyttår! Juleklem fra Nina

    82. Hei! Jeg ønsker å være med i trekningen:)
      Vil med det samme takk for all inspirasjon du har spredd rundt deg til tid og annen. Ønsker deg en fin jul med alle dine kjære!
      Juleklem:)

    83. Vil gjerne være med!:) Ønsker deg en god jul, Kristine! Kos deg masse og nyt tiden med familien:)

    84. Ååååå, vil veldigveldig masse vinne!!! Jeg har slitt med sf i lang tid nå, men er godt på vei ut, og din blogg har hjulpet og inspirert meg til å få et mer fleksibelt og godt forhold til mat, både usunn og sunn og trening! Du er rå!!!

    85. For en fin gave å gi bort, den vil jeg gjerne ha 🙂
      Ha en god jul og et godt nytt år!

    86. Den pakken kunne jeg virkelig tenke meg! 😉
      Takk for en fin blogg og ikke minst takk for god inspirasjon! Keep up the good work! 🙂
      God jul! 🙂

    87. Oi så mye godt! Iherb er en genial nettbutikk.syns alltid det er så vanskelig å bestille siden jeg alltid ender opp med for full handlekurn 🙂 Jaja, jeg ønsker deg å dine en riktig gos jul og et fantastisk 2013! forsett spre ditt positive budskap om et sunnere liv! Vær fornøyd med deg selv, og ikke sammenlign deg med andre! takk for et fantastisk år nok en gang, Kristine! Du imponerer år etter år, og jeg må si jeg rett og slett elsker bloggen din!

    88. Jeg er med på trekningen!
      Ønsker deg en god jul og alt det beste i det kommende året! Stå på, Kristine!

    89. Riktig god jul til deg, Kristine!
      Jeg følger bloggen din, og må si jeg er imponert over stå-på-vilje og evne til å jobbe deg gjennom utfordringer!
      Juleklem fra Silje

    90. Har nettopp funnet bloggen din og er kjempefan! Fantastiske bilder og oppskrifter på instagram også!! 🙂

    91. Synes det er så gøy at du har slike kalender gaver!:-) Følger bloggen din fast, og gleder med til å følge den videre neste år!:-D Du er til stor inspirasjon for meg! Ellers vil jeg ønske deg og dine en riktig godt jul og et godt nytt år!:-D Kos deg masse med familie og venner!:-)

    92. Håper du koser deg hjemme, snart er jeg også på vei hjem til kos med familien. God jul til deg og alle andre! 🙂

    93. Jeg er endelig plassert i sofaen på hytten etter en fantastisk treningsøkt på gymmet på Geilo, i dag var det rett og slett for kjedelig vintervær til at jeg orket å gå ut på skitur, men nå venter risgrøt og juletrepynting med hele familien 🙂 Håper du også får en fantastisk juleferie med de du er glad i! 🙂

    94. Dette så ut som en pakke som hadde vært nyttig å ha! Setter stor pris på all din kunnskap om trening og kosthold. Du er en stor inspirasjon!
      Ønsker deg en fin jul =)
      e-post = [email protected]

    95. Du er så god å snill:)
      Jeg har veldig lysst å vinne!!:) Ønsker deg og dine kjære en riktig god jul!
      Nyt denne tiden og ta vare på de du er glad i 🙂

    96. Hei Kristine!
      Jeg har aldri lagt igjen noen kommentar på bloggen din før, men din blogg og kriweb er de to bloggene jeg har vært fast følger av i nå snart 3 år! Og jeg har blitt helt bitt av basillen og prøver støtt og stadig oppskriftene du legger ut:) Så jeg håper jeg er den heldige som får åpne luke nr. 4, sånn at jeg kan fortsette med det!

    97. Kristine!!! Jeg elsker bloggen din! Den har blitt en del av hverdagen min. Må liksom titte innom den hver dag. Jeg vil bare ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du får en fin julefeiring for det fortjener du. Juleklem

    98. Kjære kristine! Jeg ønsker deg en fredfull og gledelig jul med dine nære og kjære!
      Takk for masse fine oppskrifter dette året, det har virkelig hjulpet med da jeg har glutenallergi, men
      har lyst å spise sunt og proteinrikt. I tillegg har du gjort iherb-kaoset til iherb-himmelen!
      Jeg har bestilt så mye bra derfra, og laget glutenfri som ikke lengre trenger å være dyrt!
      God jul !!!

    99. God jul til deg også! Takk for mye god og sunn inspirasjon gjennom dette året (både sunt for kropp og ikke minst hode/psyke) Ikke alle som klarer å holde den balansegangen, men det er du flink til!
      Håper du får noen deilige fridager med familien og noen fine rolige turer i naturen! Det er viktig å ta vare på de nærmeste og pleie slike forhold – det er virkelig et godt grunnlag for å leve gode liv. Gode opplevelser med familie er gull verdt og noe man setter pris på i laaaaaaaang tid.
      Så nyt det og ha en velsignet julehøytid
      *klem*

    100. Ønsker deg en fantastisk jul, Kristine! Nyt den med de viktigste personene i verden 🙂
      GOD JUL!

    101. Jeg er med!! 🙂
      Selv er jeg ikke frisk og rask – har jammen prestert å fått omgangssyke på lillejulaften! Så da blir det en “naturlig” detox-treningspause gitt! 😉
      Ha en fin jul! Elsker bloggen din 🙂

    102. Gooood juuul! 😀
      Jeg har virkelig fått julestemning i år, da jeg har studert i Australia de to siste julene!
      Ingenting er som hviiit jul! <3
      Så bra kalenderpakkegave du har ordnet! Jeg er gjerne med i trekningen!
      Trenger er sunn motiverende start på det nye årets forsetter og sunnhet! 😛
      Hehe!

    103. Jeg er med 🙂 Håper jeg vinner. Jeg er veldig opptatt av kosthold og helse, så det hadde vært midt i blinken for meg.
      God jul, Kristine.

    104. God jul, Kristine! Håper du får en veldig fin tid med de du er glad i!
      Ooog jeg elsker bloggen din!

    105. Å så koselig, vil gjerne være med. Håper du får en fantastisk jul, for første gang på flere år nyter jeg julen uten å være redd for julekosen. Veldig godt. God jul:-)

    106. Ah, denne er perfekt for meg som har lyst til prøve å legge om livsstilen min, men sommangler ingrediensene… Ønsker deg en riktig god jul 🙂

    107. Håper eg vinner! En strålende mulighet å teste ut spennende produkter på, så vet man litt mer om hva man bør velge i den o’store iHerbjungelen 🙂 tvitvi

    108. Hei!
      Jeghadde blitt utroolig glad for å vinne adventskalenderen! En gøy start på et år som kommer til å bli så spennende og bra på mange måter!

    109. Jeg er gjerne med og satser på å vinne!
      Håper du får en super jul. Det fortjener du:) kos deg med mat og hele pakken.

    110. Å så gøy! Jeg har ikke prøvd iherb ennå. Så dette hadde vært gøy! God jul! Hele familien min gomser brownies babies i jula;) de er nydelig!!

    111. Oh god, I’m not from Norway, but I absolutely wanna win!!!
      Wish you a happy, happy Christmas!

    112. Så utrolig fin gave:) Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din, og så syns den er helt fantastisk inspirerende! Jeg får så lyst til å forbedre kostholdet mitt:) ønsker deg og dine en riktig god jul:) hilsen Julie

    113. Hei Kristine!
      For en superflott gave, den har jeg veldig lyst til å vinne:)
      Goood Jul:)

    114. Ja dette var virkelig en superduper julegave,
      med mange av mine Iherb favoritter også!
      wow, jeg håper virkelig jeg vinner… 🙂
      Jeg ønsker deg og dine en riktig god juletid. Kos deg masse med juleferien 🙂 🙂

    115. Wow, så generøs du er! Du gir virkelig tilbake til leserne dine 😉 Dette må være den beste adventsgaven en kan tenke seg! Alle mine favoritter er jo i den pakken 😀 *krysser fingre, tær og slår knute på kroppen*
      En riktig god jul til deg, Kristine! Nyt ferien til det fulle, og kos deg masse med alle de du er glad i 😀

    116. super adventsgave som blir sjekk å få over nyttår, da det sunne kostholdet starter på igjen!

    117. Vil være med! 🙂
      Håper du får ei fin jul!:)
      Håper at 2013 blir et fint år:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg