REN GLEDE

Halleluja!
Gjett om det var deilig å komme tilbake til treningen i dag.
Jeg spratt opp av sengen i morges. 
Frøken Økern ville på trening!
Ettersom jeg hadde avtalt å trene med brødrene i dag, måtte jeg pent vente til de stod opp. De timene der, de var lange!
Omsider kom  jeg meg til Elixia.
Ren glede! :grin:
Jeg hoppet og spratt rundt som en duracellkanin, med alt for godt humør og en motivasjon uten like. Nesten litt for mye av det gode.
Det ble en super treningsøkt med hovedfokus på ben, samt litt skuldre.

Ekstra stas var det da jeg tok dype knebøy.
Med egen kroppsvekt klarte jeg et sett på fire repetisjoner og så et sett på tre repetisjoner.
Fremgang etter en hvile uke, whoop, whoop.


Økten så slik ut:
– Dype knebøy
5 sett * 3 -12 repetisjoner
– Stark mark
4 sett * 7 -10 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Leg ex
2 sett * 15 repetisjoner
– Skulderpress med manualer
3 sett * 9 -10 repetisjoner
– Sidehev
2 sett * 11 -12 repetisjoner


En ukes fri får meg til å virkelig verdsette hverdagslivet.
Ja, det har vært kjempe deilig med ferie, men det er mye bedre med hverdag.
Jeg har riktig nok ferie et par dager til og jeg begynner å bli lei.
Nå har kroppen fått hvilt og restituert seg. Jeg er veldig klar for en ny treningsprogram og nye mål.
Jeg elsker livet mitt, hverdagen min og livsstilen min.


Dagens lunsj ble godt med kokte grønnsaker, brokkoli, blomkål og gulrot med saus, cherrytomater, sylteagurk, skinkestek, tyttebærsyltetøy og et ribbestykke.


Til dessert laget jeg fruktsalat.
Bruk de fruktene og bærene du ønsker og har tilgjengelig.
Jeg brukte vannmelon, banan, kiwi, bringebær og blåbær.
Bærene og fruktene kuttet jeg i biter før jeg hadde de i en søt julemarinade og lot de marineres en time.
Marinaden laget jeg av 2 dl varmt vann, 1 kanelstang og 10 dråper steiva vanilje.
Jeg ville heller brukt 2 ss sukrin isteden for stevia om jeg hadde hatt det tilgjengelig.
Veldig godt og friskt.


Nå er det tid for spilling og kakaokos.
Kakao laget av sjokolade, lettmelk og vaniljesukker, servert med krem og pepperkaker.
Den ultimate julefølelsen.
Jeg dypper pepperkakene i kakaoen.
Det er så godt.

God helg :grin:
Kristine  

24 kommentarer

Siste innlegg