LØRDAGSTRENING

Jeg er helt i himmelen.
Det er så deilig å trene igjen :grin:
Selv om jeg våknet små tett i nesen og vondt i halsen, tok jeg en liten treningsøkt.
Rygg, biceps og triceps fikk gjennomgå.

– Chins med kroppsvekt
2 sett * 9 -11 repetisjoner
– Nedtrekk
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– T-bar
4 sett * 4 -8 repetisjoner
– Latsdrag
2 sett * 15 repetisjoner
– Biceps curl med stang
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Triceps pushdown
4 sett * 8 -10 repetisjoner

Midt på dagen på en lørdag, var det ikke mange på trening.
Jeg benyttet anledningen til å filmet en øvelse.
Det har vært et ønske fra dere med noen øvelser på video.
Jeg har ikke kabelen til mobilen her, så filmen kommer når jeg er tilbake hjemme.


Etter trening tok jeg en me-time.
Hyggestund med god brunsj og Elle.


Jeg klarte ikke bestemme meg for hva jeg hadde lyst på.
Du vet den følelsen når du har lyst på alt, men det er egentlig ingenting som frister?
Vel, slik følte jeg det.
Dermed ble det en salig blanding av mye rart.
Jeg tok litt av det meste som mamma hadde i kjøleskapet.


En dæsj risengrynsgrøt, lomper med brunost og syltetøy, et par sjokoladebiter, pepperkaker, gravlaks, eggerøre, sylteagurk, rødbeter, chorizopøle, en appelsin og en proteinkaffe.
Jeg har tatt med meg mocca-protein på ferie.
En proteinkaffe må jeg ha hver dag, så mocca-protein er med uansett hvor jeg skal.

Fortsatt god lørdag.
En dag igjen av ferien :grin: 
Kvelden og morgendagen skal nytes til det fulle.

Kristine  

20 kommentarer

Siste innlegg