BORTE BRA


Siste ferie dag.
Det føles litt rart, nå er jeg kommet ordentlig inn i ferie modus, men jeg skal innrømme at det blir deilig å komme tilbake til hverdagen igjen.
Borte bra, men hjemme er best :grin:
Jeg måtte ha en siste kopp med varm sjokolade med krem, sammen med pepperkaker, druer og en appelsin.

Dagens trening ble en power walk med Kasper-gutten, altså hunden, og et par mageøvelser.
– Liggende benhev
3 sett * 20 repetisjoner
supersett med sideplanken
– 3 sett * 40 sekunder på hver side
– Planken
1 sett * 3 minutter

Hvile, ekstra med mat og mye julegodt gir ordentlig trykk i muskulaturen.
Det er nesten litt komisk.
Jeg føler jeg konstant går rundt med “pump” uten å egentlig gjøre noe.
Et godt eksempel på at det ikke er hva du gjør mellom jul og nyttår som teller, men hva du spiser og trener mellom nyttår og jul.


Jeg kom akkurat hjem.
Endelig eget kjøkken.
Jeg slang sammen en mikrokake med en gang som jeg sitter å koser meg med nå.


Jeg brukte originaloppskriften til Thomas.
Ta frem en mikrosikker bolle.
Bland sammen 1 egg, 1 ss kakaopulver, 30 g mocca-protein, 1 ss kokosmel, 1 ts sukrin og melk til en tykk røre.
Ta plastikkfolie over bollen og ha i mikroen på maks varme i 90 -120 sekunder.
Spis rett fra bollen eller hvelv den over på en tallerken.


Jeg toppet kaken med vaniljekesam (kesam blandet med litt vaniljepulver), sukrin gold og hakket mørk sjokolade.
En sharon og noen knekkebrød med spekeskinke, ost, wasabi, gul paprika og cherrytomat hørte også med.

Håper du har hatt en super helg :grin:
Dere får ha en riktig flott nyttårsfeiring i morgen.
Ha det gøy!

Kristine  

16 kommentarer

Siste innlegg