BARER OG PANNEKAKER


Pakke glede.
Jeg elsker å få pakker fra iHerb :grin:
Da fire hentelapper lå i postkassen i morges, løp jeg på posten med en gang.
Rene julaften.
Jeg bestiller alltid flere små pakker enn en stor.
Holder du vekten på produktene under 1800 gram koster frakten kun 6 $. I tillegg slipper man å betale toll på pakker under 200 kroner. Dermed lønner det seg å bestille flere små enn en stor pakke.


Det var barer i lange baner.
– 2 esker med Quest Cinnamon roll protein bar
– 1 eske Chocolite Protein med smaken cookies n’cream
– 1 eske Elite Gourmet proteinbar i smaken Cokkies & Cream.
Du får 5 $ i rabatt om du bruker koden OKE701.
Les gjerne min iHerb-gude her.

Det er genialt med disse barene.
Jeg har alltid noen barer med meg i vesken hvor enn jeg går.
Perfekt om det blir litt lenge mellom måltidene eller jeg blir akutt sulten.


Til lunsj i dag laget jeg super gode proteinpannekaker.
Pannekaker kunne jeg spist i lange baner.
De kan varieres i det uendelige.
Salt, søtt, sjokolade, vanilje, med bær, med bacon…… 

Vaniljeproteinpannekaker

1 egg
1 eggehvite
1 scoop vanilje protein, 30 g
2 ss kokosmel (eller annet mel)
6 dråper stevia vanilje
1/2 ts bakepulver
2 ss væske, jeg brukte melk

Miks sammen alle ingrediensene i en bolle.
Bruk bare en gaffel.
Du kan velge om du vil steke pannekakene i ovnen eller i panne.
Steker du de i pannen, steker du et par minutter på hver side.
Jeg var lat og laget klatter på en bakeplate og stekte på 175 grader i 12 minutter.


På toppen av pannekakene har jeg sjokoladekrem.
Den laget jeg av kesam, lett philadelphia ost, kakaopulver, sukrinmelis og et par dråper stevia sjokolade.
Jeg toppet det hele med mørk sjokolade søtet med stevia og varme bær, frosne bringebær og jordbær som jeg kjørte noen minutter i mikroen.
Så utrolig godt!

Ha en fortsatt super torsdag :grin:
Det nærmer seg helg.

Kristine

29 kommentarer
    1. hei kristine
      jeg prøvde å lage pannekaker i dag og det ble ikke noe bra ..
      jeg fikk ikke noe røre men en klisete deig 🙁

    2. Hei!
      Hvordan klarer du å holde pakken under 1800g? Prøver å bestille miracle noodles som er på ca 200g pr pakke. Men når jeg går til bestilling blir det 1,5lb pr pakke, altså kan man kun bestille 2 pakker for å holde seg under 1800 gram.. (Blir ca 700g pr nuddel pakke, altså 500 g med ekstra vekt=..
      Blir jo dyrt i lengden om man kun kan bestille to og to pakker?

    3. fitnessjenta:
      Det er ganske lik konsistens, ja. Men i ovnen blir de litt sprøere på utsiden enn hva de blir i pannen 🙂

    4. Hej! vad menar du med paket under 200 kr? är det norska kronor eller dollar? Mvh Chloe från Sverige

    5. Åh, så mye digg! Jeg har også kjøpt meg en boks med Chocolite og Gojibær! Har alltid en boks med chocolite i skapet, for de er så gode og veldig fine å ha når søtsuget setter inn. Den forrige boksen forsvant superfort da, så nå har jeg bestilt en med peanut butter cup patties. Gleder meg til den kommer! Liker å hakke den opp sammen med gojibær og annen frukt og ha på yoghurt! 😀

    6. Går alt det der i én pakke? Altså blir alt det der under 200 kr? Hvor mange barer er det?

    7. Hvordan er egentlig de Quest Cinnamon roll’ene på smak? Ser for meg at de kan være litt tørre?

    8. Hei! 🙂 har alltid sånn problemer når jeg bestiller fra iherb, det blir liksom alltid for ye og jeg må betalte flesk i frakt.. Hvor mange ”oz” er 1800 gram? Bestiller du alle pakkene samtidig?:)
      Elsker selv chocolite barene! SPESIELT cookies and cream. Pannekakene så herlige ut;-)

    9. Nam! De så utrolig gode ut!:)
      Er det stor forskjell på konsistensen til proteinpannekakene når du steker dem i ovnen istede for i panne? Har aldri prøvd å hatt de i stekeovnen før.
      Må prøve ut disse når jeg har fått proteinpulver i hus igjen!:)

    10. Namnam! 😀 Må ta en shopperunde selv snart skjønner jeg! Men hvilket vaniljeprotein bruker du?

    11. Chocolite-barene har jeg i skuffen her også, de er himmelske <3
      Vurderer å teste Quest-barene ved neste iHerb kjøp 🙂
      Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg