SVETT LØRDAG


Jeg ble vekket av et søtt lite sjarmtroll i morges.
Kattene har en tendens til å bli kosesyke om jeg sover lengre enn normalt.
Det er nemlig slik at hver morgen når vekkerklokken min ringer, spretter de opp og legger seg oppå puten min.
Vi må ha en kosestund før jeg får lov til å stå opp.


Selv om jeg opprinnelig er et hundemenneske angrer jeg ikke et sekund på at vi fikk Spera og Mildred.
De to søstrene bringer så mye glede og kjærlighet hver eneste dag.
Selv om de er blitt store nå, seks måneder gamle, sjarmerer de meg mer nå enn da de var søte små. De har utviklet seg til to vidt forskjellige puser med en stor personlighet.
Mine hjertestener


I dag føler jeg meg nok så frisk og fin.
PØ derimot har blitt ganske dårlig.
Jeg gav like så godt basiluskene til han.
Heldigvis har jeg ikke blitt ordentlig dårlig, men mere følt det som en kraftig forkjølelse.
Jeg kjente på trening i dag at jeg er ikke helt på topp enda, pulsen stiger ganske fort, dermed valgte jeg å ta det litt med ro.
Dagens økt ble en 55 minutter spinningtime.
Herlig :grin: Influensabasillene svettes ut!
Deretter kjørte jeg et par øvelser på core.
– Situps på BOSU med vektskive på brystet
3 sett * 15 repetisjoner
– Revers crunch
3 sett * 15 repetisjoner
– Planken med vektskive på ryggen
2 sett * 1 minutt


Etter trening bar det rett hjem for å fylle på energilagrene.
Ofte spiser jeg en banan og / eller riskaker samt en proteinshake rett etter trening, altså karbohydrater og proteiner.
Om jeg ikke gjør det, passer jeg på å komme meg fort hjem slik at jeg får i meg næring senest en halv time etter at treningsøkten var ferdig.


Dagens etter treningsmåltid fikk meg tilbake til julen.
Prior julesylte av kalkun servert med ruccola, tomatskiver, kokte poteter cottage cheese, rødløk, valnøtter og rødbeter.
Raskt, enkelt og godt.


Jeg prøver å gjøre meg ferdig med julen i løpet av helgen.
Julepynten skal vekk og siste rest av julematen skal spises opp.
Jeg har nemlig ikke hjerte til å kaste den.
Nå har jeg satt meg ned for å pugge litt anatomi, det nærmer seg eksamen, med mammas fantastiske pepperkaker, en proteinkaffe (svart kaffe blandet med 30 g mocca-protein) og et eple.
Dere kjenner meg. Jeg elsker å dyppe pepperkaker i proteinkaffen. Mmmm…


Resten av kvelden blir rolig.
Jeg skal være snill kjæreste og stille opp med middag og film til den syke pjuskingen.
Ha en fortsatt flott lørdag,
og en riktig god helg :grin:

Kristine 

25 kommentarer

Siste innlegg