NYTT OG SPENNENDE


På lørdag fikk jeg en ny pakke fra iHerb med kreatin.
I dag ventet nok en spennende pakke.
Trail Mix
Cashew smør
Pistasjnøtter
Kreatin


Kreatin er den eneste (lovlig) kosttilskuddet som har vist seg å betydelig øke muskelstyrke, kraft og størrelse under trening.
Denne varianten fra Top Secret Nutrition er tilsatt Cinnulin PF (konsentrert kanel) for å øke effektiviteten. Forskning tyder på at Cinnulin PF kan øke effekten av kreatin monohydrat i muskulaturen.
Lurer du på noe angående kreatin vil jeg anbefale å lese artiklene ‘Naturens egen muskelbygger‘ og ‘Kreatin – dokumentert prestasjonsfremmer’


Denne trail miksen er en blitt en fast favoritt som jeg har bestilt mange ganger.
Det er vel den fjerde gangen jeg får en pose nå.
Miksen inneholder gojibær, mulberries og goldenberries.
Kjempe godt å ha over kesamen, som snacks eller bruke det som et mellommåltid når man er på farten.
I tillegg er det et stort pluss at den er organisk og inneholder masse antioksidanter.

Husk at om du bruker koden OKE701 får du 5 $ i rabatt.
Du kan også lese min iHerb-guide her
.


Til lunsj ble det en god miks.
Det blir ofte til at jeg tar det jeg har og føler for.
For meg er det viktig at maten jeg spiser både skal smake godt og gjøre godt for meg fysisk og psykisk.


Pannestekt torsk, kokte poteter, cottage cheese, pesto, salat, linser og kokte egg, sammen med en kopp te og en grapefrukt.
Torsken krydret jeg med hvitløk, chili og basilikum før jeg stekte den på middels varme i en panne i en spiseskje med kokosolje.


Før trening ble det kreatin og BCAA.
Jeg har aldri tatt kreatin før og gleder meg veldig til å se om jeg får noen effekt.
Det er alltid spennende med noe nytt.
Er det noen av dere som har erfaring med kreatin?
Kreatinen i seg selv synes jeg smakte litt søtlig, men sammen med BCAA ble det en god miks.


Nå har akkurat lår og rumpe fått kjørt seg på trening.
Denne stumpen skal vokse!
Mini bulk, mer mat og kreatin. Dette kan jo bare gå en vei :grin:
Økten i dag så slik ut:
– Knebøy
4 sett * 6 -10 repetisjoner
– Utfall
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Kick back i smith-maskinen
4 sett * 6 -10 repetisjoner
– Benpress
3 sett * 6 -8 repetisjoner
– Ettbens strak markløft
3 sett * 12 repetisjoner
– Revers crunch, for mage
3 sett * 15 repetisjoner


Mens middagen står i ovnen starter jeg med litt ventemat.
En proteinkaffe (20 g mocca-protein, 4 dråper stevia sjokolade blandes med litt vann i en kopp før jeg heller over svart kaffe), og knekkebrød med smørost med skinkesmak, lettere jarlsberg og paprika.
Jeg er som regel sulten med en gang jeg kommer inn døren hjemme etter trening. Da kan det være greit å ha noe å tygge på i og med at potetene mine må stå hele femti minutter i ovnen.

Håper du har hatt en super start på uken.
Jeg ønsker deg en fantastisk uke videre :razz:

Kristine

17 kommentarer
    1. Hei! Super blogg du har!
      Lurer på om du kan lage et innlegg med favorittproduktene dine fra iherb? Hva bruker du mest?
      Er så mye å velge i!

    2. Den cashew smøret du bestilte fra iherb.. Så spennende ut:) Er det “samme” som peanøtt smør?, bare i cashew.. 🙂

    3. Anja Holt:
      så flink du er.
      Det er ikke nødvendig med proteinpulver, nei. Så lenge du spiser god og sunn mat er det viktigst 🙂

    4. Hvor kjøper du den fisken? Det ser virkelig ut som trasig sort! 🙁
      Du er forøvrig stor kilde til inspirasjon 🙂

    5. Økt 8/100 er gjennomført med et smil, så da er det vel bare å fortsette? Jeg har ikke så mange spennende ting å dytte i meg, men viktigste er vel at jeg får i meg noe mat? 😉 Lykke til med vekst både her og der!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg