KVELDSKOS


Endelig.
Sofa, avslapping og TV :grin:
Med tente lys, puser og kjæreste.
Roen har senket seg.
Denne dagen har virket veldig lang.
Jeg sov ikke mange timene i natt og med bare et par timers søvn blir jeg ødelagt i hodet. 
Etter jobb stupte jeg i sofaen etter å ha laget kveldskos. 


– Kakao laget av 3 dl melk, 20 g mocca-protein, 2 ss kakao, 1 ts sukrin gold og 4 dråper stevia sjokolade. Jeg blandet alt sammen i en bolle og varmet opp i mikroen.
På toppen har jeg lett kremfløte som jeg pisket med sukrin. 
– En tallerken med sharon (de selger dem fortsatt på Kiwi Vøyenenga og Ultra Sandvika), eple, sukkerfri melkesjokolade og nøtter
– Knekkebrød med skyr naturell og jordbærsyltetøy, samt en appelsin
Enkel, rask og godt. 


Jeg hadde egentlig tenkt å ta en benøkt i dag, med en sliten og tøtt kropp bestemte jeg meg for å utsette den til i morgen.
Styrketrening på ben krever mye energi!
Dagens treningsøkt ble derfor kun et kort mageøkt.
Litt er bedre enn ingen ting. 
– Hengende benhev
3 sett * 16 repetisjoner
– Situps på BOSU-ball med manual på brystet
3 sett * 12 repetisjoner
– Planken
2 sett * 90 sekunder

Kristine 

19 kommentarer
    1. Maire:
      Så herlig, har du prøvd den i proteinkaffe?
      Sjokoladen kjøpte jeg på godteri-butikken på Sandvika storsenter 🙂

    2. elisabeth:
      Det var en kjempe koselig kommentar. Tusen takk for gode ord. Det er sånt som gjør bloggingen gøy 🙂

    3. Hei! Du er så inspirerende 😀 Og herlig å se at det går så mye medre med deg! Ser du bestiller en del fra iherb. Har et spørsmål, kjøper du BCAA derfra også? Lurer på om det er “trygt” hvis det ikke selges i Norge? (eller kjøper folk det bla i Sverige bare fordi det er billigere der enn i Norge kanskje? :P)

    4. wow for en inspirerende blogg:) du gir meg ideer til måltider som jeg aldri hadde tenkt på før, og jeg får et skikkelig matglede-kick!!:) Satt just å tenkte på hva jeg skulle lage meg å spise, brødskiver fristet ikke. Men sannelig ble det ikke proteinpannekaker etter trening!!:) Lykke til videre med treningen, maten og ellers alt du møter. Jeg skal hvertfall fortsette å lese bloggen din ;D

    5. Så deilig ut:)
      Har endelig kjøpt meg mocca proteinpulver, og jeg er superfornøyd! Hvor har du kjøpt sjokoladen?
      🙂

    6. lol bnh….et blogginlegg om dagen og du har lissom brukt opp hele dagen din? og de som blogger flere ganger om dagen? de har ikke noe liv?? hahaha… sånne kommentarer oser missunelse.

    7. Håper du kan svare på en mail jeg har sendt deg! har ikke fått svar 🙁

    8. Har du egentlig venner? du må huske å levet litt. du blir aldri 22år igjen !
      virker som du har litt for god tid til bloggen din! kom deg ut i verden jente! : )))

    9. Dette så veldig godt ut! 🙂
      Er alltid så deilig å sette seg ned i sofaen ved enden av dagen og bare stresse helt ned!
      Kos deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg