GLEDESKLUMPER


Pusene har fått seg ny leke.
En slik rund ball med bjelle på som henger fra taket.
Gjett om det er gøy å hoppe opp for og få tak i den.
Og hvor morsomt det da er nå kulen endelig er fanget.
Hoho, akkurat nå er dette det mest artige på jord!
Det eneste som er mer interessant er når jeg sier det er mat eller når vi skal sove.
På natten ligger de nemlig opp på meg begge to  Spera på magen og Mildred mellom bena.


Min skjønne gledesklump.
Spera og Mildred bringer utrolig mye glede hver eneste dag.
Selv om jeg av og til ergrer meg litt over dem, som da Mildred hadde lekt og revet i stykker en femhundrelapp eller da Spera veltet vaskebøtten full av vann over mine sko og vi hadde vann i hele gangen, går det ikke å være sinte på dem :grin:
Små rampunger med stort hjerte.
De er så skjønne.


Dagens lunsj ble ovnsbakt svinefilet med poteter, salat og guacamole.
Et eple hørte med til etterrett.


Potetene skar jeg i båter, krydret med hvitløk, chili og grillkrydder før jeg hadde de i ovnen på 200 grader i 25 minutter.
Svinefileten krydret jeg med steak krydder og la på skiver av cherrytomat og ost.
Etter at potetene hadde stått i ovnen i 10 minutter, la jeg svinefileten på bakeplaten og lot de steke sammen med potetene de siste 15 minuttene.
Salaten består av gul og rød paprika, lolo salat og rødløk.
Guacamolen hadde jeg i kjøleskapet fra før. Den består enkelt av most avokado med finhakket chili, hvitløk og sitronsaft.


Det ble en kort treningsøkt i dag før jeg måtte løpe videre.
Tidskjemaet var dårlig planlagt i dag.
Jeg rakk et par øvelser på rumpen og noen minutter på ellipsemaskinen.
– Markløft
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Kickback i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
– Lår curl
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– 15 minutter på ellipsemaskinen med moderat intensitet


Nå kom jeg akkurat inn døren hjemme og har funnet meg vente-snaks.
PØ lager middag i dag.
Luksus på en fredag.
Mens han står på kjøkkenet er jeg lat foran dataen og spiser.
Jeg er nemlig veldig sulten akkurat nå og synes det er for lenge å vente en timestid.


Jeg blandet sammen en boks kesam med vaniljepulver og et par dråper stevia vanilje.
På toppen har jeg kakaopulver, peanøttsmør og sukkerfrie sjokoladebiter.
Så godt og så enkelt.

Ha en super fredagskveld :grin:
Riktig god helg, nyt den til det fulle.

Kristine

9 kommentarer
    1. Hei Kristine 🙂
      Har fulgt bloggen din i lang tid, og må bare få sagt at det er den beste bloggen jeg noen gang har lest! Du er virkelig en inspirasjon! Jeg lurte litt på om du kunne skrevet et innlegg om hvordan du greide å gå opp i vekt på en så god og ikke minst kledelig måte? 🙂 Synes det er utrolig bra av deg, og du ser virkelig sunn og fantastisk ut! Slet litt med matinntaket kombinert med høy treningsmengde, og gikk ned ca. 15 kilo, så skulle gjerne lagt på meg litt igjen.. Håper du kan svare 🙂

    2. så flotte puser du har!!:)) savner å ha en sånn selv.. liker bloggen din Kristine!
      ta gjerne en titt innom min, og kom med feedback:)

    3. Stikker bare innom for å ønske deg en god helg! 🙂 Du er en stor inspirasjon for meg og nå har jeg startet et 10 uker langt prosjekt i samråd med PT for å komme i min best mulige form før sesongstart i min idrett. Jeg startet i dag, og gleder meg veldig til de neste 10 ukene!

    4. Jeg bare lurer på noe angående protein pulver fra myrevolution..
      Har du smakt de andre smakene fra myrevolution? jeg skal bestille nytt protein pulver, men ser de dessverre er tomt for mocca!

    5. Nam nam nam! Du, hvor fått du kjøpt sukkerfrie sjokoladebiter? Den vil jeg gjerne finne 🙂
      Ha en strålende lørdag!

    6. Hei Kristine ! Har ofte lurt på hvordan type peanuttsmør du bruker.. ser du bruker dette på mye av maten du spiser, og jeg skulle ønske jeg kunne det sammen men trenger en litt sunnere variant enn den som er i butikken.. Håper virkelig på svar :):) og tusen takk for svar på instagram i går, DET gjorde min dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg