QUICK

Dere er fantastiske
Jeg ble fantastisk glad da jeg åpnet bloggen nå og så alle kommentarene deres under konkurransen.
Hadde alle vært som dere hadde verden vært en paradis.
Jeg håper virkelig dere fortsetter å spre gleder, konkurranse eller ei.


Da jeg skulle spise lunsj i dag, var det en søt liten pus som hadde veldig lyst til å smake.
Havregrynskake toppet med banan og cottage cheese, servert med kokt egg, sharon, kiwi og bringebær.
Veldig, veldig godt.


Havregrynskake med smak av vanilje
1 egg, 80 gram havregryn, 20 gram mandelmel (eventuelt annet mel eller proteinpulver), 2 desiliter melk, 1/2 ts vaniljepulver og 1/2 ts kanel.
Bland alt sammen og ha i en form.
Om du har tid kan “deigen” gjerne stå og svelle før den stekes, men det er ikke nødvendig.
Stek på 180 grader i 30 minutter.
Du kan også ha kaken i mikroen ved å steke den på maks varme i 3 minutter.


Saftig og godt.
Varm kake til lunsj er virkelig ikke å forakte.
Resten av dagens måltider består av lunsjbokser da jeg er på jobb til halv elleve, dermed blir det ekstra stas på lunsjen som spises fersk fra tallerkenen.


Det ble en rask og enkel treningsøkt i dag.
Ikledd min harry tank-topp.
Jeg vet egentlig ikke om det kan kalles en treningsøkt. Det tok meg drøye 20 minutter, mer rakk jeg dessverre ikke.
Det var bare armer som skulle trenes, da er det greit med en quick økt.
– 5 min oppvarming på møllen
Rask gange med hastighet 7,8 og stigning 3
– Triceps pushdown
4 sett * 8 -10 repetisjoner
supersett med
– Dips
4 sett * 15 repetisjoner
– Biceps curl med stang
4 sett * 8 -10 repetisjoner

Ha en super duper onsdag videre :grin:
Kristine

16 kommentarer
    1. Jeg er blitt nysgjerrig no etter å ha lest litt av bloggen din…
      Har du ortoreksi?
      Ellers så maten god ut, veldig god! 🙂

    2. Hei Kristine 🙂 Jeg vet ikke om du kommer til å svare, eller om du i det hele tatt ser dette, men jeg ville bare spørre deg om en ting for det virker som du har god peiling.
      Jeg begynte å gå ned noen kilo rundtom august.. Jeg kastet opp mat. Gikk over til å slutte å spise- for så heller drikke meg mett på vann og appelsin- juice. Jeg veide (skremmende) 106kg og jeg er 1.66m høy! Så jeg var jo feit, kan man godt si. Det gikk til et punkt der jeg skjønte at jeg ikke ville lage meg et “nytt problem”/”ny sykdom”. (Jeg er psykisk syk fra før av). Så jeg begynte å spise litt igjen.
      Desverre så har det at jeg må gå ned i vekt!! Gått til hode på meg. Jeg teller kalorier og strever. I løpet av en dag spiser jeg rundtom 600 kalorier, går en halvtimes tur og tar noen styrkeøvelser når jeg orker. Nå veier jeg 79kg. jeg hater fortsatt meg selv og kroppen min og har bare lyst til å gå ned mer, så fort som mulig.
      Det jeg ville spørre deg om; er om dette er riktig måte å gå ned på? gjør jeg det bra nok eller er det noe jeg kan gjøre annerledes?
      Håper veldig på svar!
      Klem fra en fat- ass som digger bloggen din 🙂

    3. Nå er du mega heldig….
      Den personen, som sender deg brevet, ønsker deg hell, lykke og kjærlighet.
      Lykken vil med andre ord bli sendt til deg.
      Det betyr, at hell og lykke vil komme til deg, etter at du mottar dette brevet.
      Det er altså ingen spøk.
      Hellet skal komme til deg, og det eneste, du behøver, er og sende dette brevet videre.
      Det handler ikke om penger, ettersom lykken ikke har en pris.
      Kjeden startet i Venezuela, da det første brevet ble skrevet av *** Anton Duppon, som var missionær i Sydamerika.
      Originalet eksisterer stadigvekk i England.
      LES DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ellers går det galt…
      Se selv Man tror, at brevet har vært jorden rundt minst 10 ganger.
      Christian Dior mottok et lykkebrev i 1953.
      Han lot sin sekretær lage og sende 10 brev.
      Dagen etter vant han 2 millioner i statslotto.
      En RAF-officer vant 70.000 ***, men tapte dem igjen, da han brøt kjeden.
      Kontorassisten Hugo Dallit glemte og sende sine brev innen 96 timer.
      Han mistet jobben sin.
      Senere forstod han meningen med brevet og sendte det videre.
      Noen dager senere fikk han en bedre jobb.
      Så send 10 kopier av dette brevet til mennesker, som du tror behøver litt hell og lykke.
      Send det til familie og venner.
      Det kommer til og glede dem, og etter noen dager får du en behagelig overraskelse.
      HUSK AT DU IKKE MÅ SENDE DETTE BREVET TILBAKE TIL DEN SOM DU FIKK DET AV!!!!!
      ….
      #1.Du må ikke sende dette brevet til personen som sendte det til deg.
      #2.Ditt hell kommer an på hvor mange du sender dette til.
      #3.Hvis du sletter det her, vil du ha uhell i kjærligheten hele livet
      #4. Send dette til så mange som mulig, også til dem som du ikke kjenner…
      #5. Du skal sende det innen en time, fra du leste det.
      Du skal følge reglene ellers….
      Konsekvensene: #1. Det eneste som skjer er at du får uhell i kjærlighet hele livet…
      Du tror sikkert ikke på det, men det passer.
      Dette brevet ble sendt fra en i England man vet jo aldri hva de kan finne på……..
      HVIS DU SENDER DETTE TIL: 0-3 personer – Skjer det ingenting med kjærligheten!
      4-7 personer – Den som du er forelsket i, finner ut at du finnes…
      8-11 personer – Den som du er forelsket i, kommer og snakker med deg….
      12-16 personer – Den som du er forelsket i skriver et kjærlighetsbrev til deg…
      17-20 personer – Den som du er forelsket i kysser deg på kinnet.
      21-25 personer – Den som du er forelsket i kysser deg på munnen.
      26-30 personer – Den som du er forelsket i inviterer deg ut.

    4. Hei fine Kristine!
      Fast leser av bloggen din i flere år nå, og vil bare si at du er en stor inspirasjonskilder. Både på instilling, humør, mat- og treningstips! Og fy søren så flott du er for tiden, du gløder virkelig! Ser ut til at du har fått skikkelig dreis på muskelbyggingen, og det er så fortjent.
      Spesielt takk for at du svarte på en stakkarslig kommentar for snart 2 år siden, fra en jente som spiste alt for lite (rugsprø og epler) og lurte på om det faktisk var slik at man kunne spise mer uten å legge på seg ekstremt masse 😉 Jenten var meg, og jeg har idag et avslappet forhold til mat og er en mye sunnere og mer livsglad person 🙂
      Etter et lengre opphold i utlandet (hvor treningen bestod mest av kondisjonstrening) har jeg nå begynt for fullt å jobbe mot målet om mer definerte muskler til sommeren. Trener fortsatt mest kondisjon (da jeg liker dette godt), men er også blitt glad i en god styrkeøkt. Det jeg da lurer på er: har det noen hensikt for meg å starte med proteinpulver? Jeg trener da styrke ca to ganger i uken, hjemme (har tilgang på benkpress og manualer). Og er proteinpulver lurt også etter en kondisjonsøkt? Vil helst ned litt i fettprosent, noen tips til dette? 🙂

    5. Kristine, du er fantastisk 🙂 Alltid så mye inspirasjon å hente fra bloggen din. Jeg har laget hjemmelaget burgertallerken til kjæresten idag 🙂

    6. Ser kjempegodt ut! Og tror nok den står i ovnen etter en økt med spinning i morgen tidlig:)
      Elsker toppen din, hvor har du kjøpt den?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg