GOD MORGEN


Riktig god søndagsmorgen :grin:
Jeg våknet en time før vekkerklokken skulle ringe i dag.
Da benyttet jeg anledningen til å spise en god frokost, tenne lys og kose meg.

Etter jobb i går trente jeg en rask økt på skuldre og mage.
Med obligatorisk harry do-bilde.
Jeg begynner endelig å få litt former.
Jeg synes jeg har vært for liten og flat en periode.
Både fettmassen og muskelmassen (naturlig nok også kiloene) har gått opp de siste månedene, noe jeg har gått inn for.
Resultatene taler for seg selv. 
Nå begynner jeg å føle meg mer vel i min egen kropp.

– 5 minutter gange på møllen
hastighet 7,5 og stigning 3
– Skulderpress med manualer
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Hengende benhev
4 sett * 12 -15 repetisjoner
– Fronthev med manual
3 sett * 10 -11 repetisjoner
supersett med
– Sidehev med manualer
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Revers crunch
3 sett * 15 repetisjoner


Proteinkaffe og grapefrukt.
Som jeg elsker proteinkaffen.
Jeg blander 20 gram mocca-protein med 0,5 desiliter vann og 3 dråper stevia sjokolade i et glass. Deretter heller jeg over en stor svart kaffe og rører rundt.
En kopp av denne herligheten, om ikke to, må jeg ha hver eneste dag.


Hjemmelagde knekkebrød.
Jeg laget disse i går. Fulle av fiber og med sunt fett.
Et knekkebrød med tomat, agurk kalkunskinke og lettere jarlsbergost og et knekkebrød med tomat, kalkunskinke og kokt egg.

Nå skal jeg komme meg avgårde på jobb.
Husk å ta vare på mammaen din i dag.
Våre kjære mødre fortjener å bli verdsatt hver eneste dag, ekstra viktig er det på selveste morsdagen.
God søndag :grin:
 
Kristine

15 kommentarer
    1. Synes det er så fantastisk at du har gått opp i fettprosent de siste månedene, og bra at du ser det selv! Du ser så utrolig flott ut nå, spesielt i kombinasjon med musklene dine! SPIS MASSE og tren som du gjør, så skal du nok se at du blir dronningen på stranden i sommer, haha. Nei, men virkelig, du ser bedre ut enn på… noensinne!

    2. Linna:
      Jeg vil mye heller velge de sunne fetttypene som avokado, nøtter, peanøttsmør, kokosolje, osv. Både fordi jeg synes det smaker godt, men også fordi kroppen har godt av det 🙂

    3. Så kjempegodt ut! Jeg fikk såvidt på buksa mi i går. den var så stram at jeg ikke kunne ha den på meg lol. men som du sier føler jeg meg også mer vell! 😀 ha en fin jobbdag søte! 😀

    4. Så fint at du føler deg mere vel i kroppen din! Ser at formen din har endret seg litt, og syns du ser “mykere” ut, samtidig som du fortsatt har veldig definerte muskler. Utrolig imponert over deg. Syns selv at muskler + former er flott på jenter.

    5. Så bra du begynner å føle deg vel! Det har du all grunn til 🙂
      Angående kommentaren til Linna: Det er snakk om å ha en balanse 🙂 En kombinasjon av magre melkeprodukter sammen med fettrike produkter som bl.a. egg, nøtter, advokado, laks 🙂 I tillegg er ofte de magre meieriproduktene også rikere på både protein og kalsium faktisk. Det er heller ikke alle som har en fordøyelse som klarer å håndtere et fettbasert måltid.Vet ikke hva som er tilfelle med deg Kristine, men uansett synest jeg det ser ut til at du har funnet en fin måltidsbalanse som gjør deg godt 🙂

    6. Så fantastisk du ser ut for tiden! Men jeg synes det er så rart at du velger magre varianter av hvitost, cottage cheese, kesam osv. når du trener så mye muskler, og fremdeles er litt spinkel. Ville det ikke vært naturlig å bruke produkter med litt høyere fettprosent når du vil opp i vekt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg