MORNING GLORY


Hei og hopp på en mandag.
Velkommen skal du være uke ni :grin:
Etter å ha jobbet hele helgen nyter jeg en lat og god mandagsmorgen.


Tente lys.
Solen som skinner inn gjennom vinduet.
Godt lesestoff.
Deilig snacks.
Perfekt proteinkaffe.


Boken ‘Bygg muskler’ av Martin Norum og Benjamin Christensen kom i posten for en uke siden, men jeg har ikke rukket å lese i den før nå.
Jeg har bare små tittet litt i boken, og kan absolutt anbefale den så langt.
Her får du ferdig oppsatte treningsprogrammer, de viktige treningsprinsippene er forklart slik at du best mulig kan få fremgang i treningen og en øvelsesguide er med.
En veldig god bok så langt.
Kanskje jeg endelig får ut fingeren og lager et treningsprogram til meg selv? 


Jeg elsker frukt og bær.
Plommer, jordbær, blåbær og sharon.
Trail mix (inneholder gojberrys, mulberrys og goldenberryes) og valnøtter hørte også med.


Den deilige proteinkaffen laget jeg av 20 g mocca-protein som jeg blandet med 0,3 dl vann og 4 dråper stevia sjokolade.
Deretter hadde jeg i 3 ts instant coffee pulver og helte over kokende vann.
På toppen har jeg Hershey’s sukkerfrie sjokoladesaus.

Her skal jeg kose meg en times tid til.
Dette blir en bra mandag dere.
Ha en super duper uke :grin:

Kristine

14 kommentarer
    1. Gått på skole med den ene forfatteren (Benjamin) og synes det er så gøy at boken deres har blitt så godt tatt imot <3 Gleder meg til å lese den selv 😀
      Bloggen din er alltid kos å lese! Proteinkaffe har blitt en favoritt her i huset også takket være deg! 🙂

    2. Herlig start på uken! Har du begynt å spise frokost, altså at du ikke lenger følger periodisk faste? Jeg bare lurte siden jeg har sett noen ganger at du har lagt ut bilde av mat tidlig på dagen som dagens første måltid, og ble derfor bare litt nysgjerrig 🙂
      Håper du har hatt en fin mandag, og at resten av uken bli fin:)
      Katrine

    3. Ha en fin uke du og Kristine, alltid like inspirerende og positivt å komme inn på bloggen din og oppdatere seg på nye innlegg 🙂

    4. Hvor mye penger bruker du på mat i uka / måneden? (Det gjelder alt av kosttilskudd, mel og alt annet som kan puttes inn i munnen) Du spiser så mye bra og lurer på hvordan få rå til så mye godt =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg