BURSDAGSBARN

Da er søndagskvelden kommet og denne helgen er snart over allerede.
Har du hatt en fin helg?
Det har vært skolehelg for meg.
Jeg synes det er utrolig spennende å studere personlig trening.
Det er dette som står min sjel nær :grin:
Jeg gleder meg allerede veldig til å komme ordentlig i gang, og å kunne hjelpe andre med å bli en bedre versjon av seg selv.
For meg handler trening vel så mye om det psykiske som det fysiske.
Det gjør meg sterk på alle måter.
Å kunne dele det med andre og samtidig bidra til å gjøre livet deres litt bedre, vil være helt fantastisk.
I går ble det treningsfri.
I dag stod jeg tidlig opp for å rekke en gåtur og en god kopp kaffe før skolen.
Det er nemlig min bursdag. Da ville jeg ha ekstra god tid for å slippe å stresse på morgenen.
Jeg startet dagen med en 40 minutters power walk i soloppgangen.
Vakkert og befriende.
Vel hjemme koste jeg med en kopp proteinkaffe (30 g mocca-protein blandet med svart kaffe), før jeg tok turen på forelesning.


PØ laget middag i dag.
En slags moussaka-variant.
Jeg er bortskjemt bursdagsbarn!


Dette er noe av det beste jeg har spist på lenge.
Kombinasjonen av tomatsaus, potetmos og ost er utrolig godt.


Skjær først aubergine i skiver. Ha på salt og pepper og stek de raskt i en panne.
Stek karbonadedeig med hakket løk, hermetisk hakkede tomater, tomatpure, finhakket hvitløk og chili, litt kanel, en liten klype surkin, oregano og basilikum.
Kok poteter. Ta av skallet og mos dem med pepper, muskatnøtt og litt lett creme fraiche.


Legg aubergineskivene på en bakplate.
Ha over karbonadedeigblandingen.
Topp med potetmos.
Tilslutt har du over ost.
Stek på 225 grader i 20 minutter.
Nydelig.


Nå har jeg funnet frem til en av mine store svakheter.
Sjokoladefamilien.


Resten av kvelden skal jeg være veldig lat.
Kose meg med mine kjære og lade opp til en ny uke.
Jeg får se om jeg ikke får gjort ferdig treningsprogrammet mitt også.
I morgen venter en ny mandag og en ny uke mot nye mål.
Nyt kvelden :grin:

Kristine

35 kommentarer

Siste innlegg