1. Heisan! Fin blogg du har! Ville bare si det xD. Klikk innom konkuransen jeg har funnet da! Den er kjempe bra! Premienn er en sykkel!!!

    2. Jeg følger deg allerede:) Ha en fin mandag og gratulerer så mye med overstått! Håper dagen i går var fin:)

    3. ønsker deg en fiiin uke :D:D
      jeg vil anbefale en blogg til deg, som du kanskje kunne anbefalt videre hvis du er enig med meg? håper du tar deg tid til å klikke innom bloggen. Synes denne jenta fortjener mer oppmerksomhet: http://emiliesolhaug.blogg.no/
      Emilie er bare 16 år, men har et sunt fokus på mat og helse. Hun trener ofte, ikke fordi hun føler det er en plikt, og ikke fordi hun MÅ se tynnest mulig ut.. men fordi hun elsker det. Hun er relativt ny i bloggverdenen, men har allerede postet noen oppskrifter og prøver og feiler på kjøkkenet. Hun er slik alle 16 åringer burde være, fordi hun har en balanse i kostholdet og treningen. Derfor synes jeg Emilie fortjener å få flere lesere, fordi hun er så ekte, søt og positiv. Hun viser ikke bare frem en perfekt side, men også at det er menneskelig å feile. Kjenner ikke Emilie på noen måte, men er bare glad for at jeg fant bloggen hennes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg