LILLELØRDAG

Halvveis i uken og lillelørdag.
Dagen min har vært full av gjøremål.
Alt fra hyggelig kaffe-sladring til jobbmøter.
En god ryggøkt fikk jeg også inn.


Lille Kristine begynner å bli stor.
Det er moro når man både ser og føler fremgang.
Fremgang gir motivasjon.
Sannheten er at om vi skal få resultater, må vi også komme oss igjennom de periodene hvor fremgang utebilder.
Selv om du ikke blir sterkere på trening eller ser resultater i speilet, må du holde motet opp og vite at det du gjør vil etterhvert få deg til målet, om du virkelig vil lykkes. 
Fremgang, så vel som motivasjon, er ikke en rett oppadstigende prosess. Tvert i mot. Det er mer som en berg og dalbanen.
Det går opp og ned.
Hold kursen og keep it up.
Har man en dårlig periode, vil det etterhvert gå opp igjen.
Uten de dårlige periodene hadde vi ikke kunne sette pris på de gode.
Det var dagens tanker, fra min side.
Over til dagens trening :grin:

Rygg og bryst stod på treningsplanen i dag.
– Nedtrekk med smalt grep
3 sett * 5 -6 repetisjoner
– Nedtrekk med bred grep
2 sett * 6 -7 repetisjoner
– Enarms roing med manual
4 sett * 7 -8 repetisjoner
– Flyes i kabel
4 sett * 6 -8 repetisjoner
– Stående roing
3 set t* 5 -6 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 7 -8 repetisjoner
– Benkpress i maskin
8 +4x (myo-reps)

Jeg fikk litt dårlig tid på slutten.
Opprinnelig skulle jeg hatt 4 sett med benkpress.
I og med at jeg egentlig skulle løpt videre allerede, slang jeg inn et myo-sett. Det er bedre enn ingen ting.


Da jeg endelig kom jeg i kveld laget jeg en enkel og rask middag.
Maten var klar på under fem minutter.
Salat med mye forskjellig i.


Her har jeg ruccola, cherrytomat og rødløk, som jeg har toppet med ovnsbakt lilla søtpotet, to epler, kokt egg, svinekotelett stekt i strimler, feta ost, kokt egg, avokado og kokosolje.
Ovnsbakt søtpotet og kokte egg hadde jeg i kjøleskapet fra før av.
Jeg har alltid noen rester i kjøleskapet slik at om det er krise slik som i dag hvor jeg er gruelig sulten, har jeg maten klar på en -to -tre.


Jeg ble ikke mett og slang sammen en rask dessert like etterpå.
En riskake med kesam og sukkerfritt jordbærsyltetøy og en kesam / cottage cheese skål.
Alt passer til kesam og cottage cheese. Du kan stort sett bare hive oppi noe frukt, bær, nøtter eller lignende, så smaker det fantastisk.


I min bolle har jeg kesam, cottage cheese. bringebær, Paüluns sukkerfri frokostblanding (kjøpt i Sverige), pistasjnøtter og melkesjokolade søtet med sukrin (denne).
Etter at jeg hadde tatt bilde ble det også en real runde med kanel.
For kanel må man jo ha!


Nå skal jeg synke ned i sofaen og lese treningsfysiologi.
Med meg har jeg en stor kopp te og et par sjokoladebiter.
Ja, jeg vet det ikke er lørdag helt enda, men det er jo tross alt lillelørdag :mrgreen:
Denne hvite sjokoladen søtet med stevia er fantastisk god.
Det er faktisk en av de beste sjokoladene jeg vet om.


Har man lyst, har man lov.
Kos deg resten av kvelden.

Kristine

37 kommentarer
    1. Ida:
      Tusen takk Ida! 🙂
      Jeg har faktisk ingen mål akkurat nå, er litt usikker¨på hva jeg vil. Nå vil jeg i første omgang bare kose meg med trening og kost. Gjøre det jeg vil og føler for 🙂

    2. Hei Kristine! Du har virkelig hatt en fantastisk fremgang – u look great n strong 🙂
      Jeg lurer på om du tar PT-utdannelsen din via nett – eller ved hvilken skole/akademi? Takk for svar 🙂 Klem

    3. Du ser kjempeflott ut Kristine! 🙂 Og de sjokoladene er kjempegodt 🙂 har ikke prøvd hvit sjokolade,det må prøves! Kanskje til lørdag 😉

    4. Så utrolig flott og fit rygg du har! Smashing!
      Kan du ikke legge ut et bilde av ryggen hvor du ikke flexer?
      Har alltid lurt på hvordan en godt trent kvinnerygg ser ut i “avslappet” tilstand.
      Var det en rar forespørsel? hihi

    5. Hei Kristine 🙂
      Jeg lurer rett og slett på om hotmal-adressen du har oppgitt på bloggen er i bruk? Har sendt deg en mail, så jeg jeg tenkte jeg bare skulle sjekke om du har sett den eller ikke 🙂
      Du ser strålende ut, forresten! Faaaaaantastisk fremgang 😀

    6. gleder meg såå til å smake stevia-sjokoladene når jeg kommer hjem til norge, haha.
      ryggen din ser forresten dødsbra ut! 🙂

    7. Camilla:
      Jeg har prøvd mange forskjellige pulvere men ender alltid opp med Mocca-protein. Ja, det koster litt, men det er et helt rent produkt som også smaker bra, derfor synes jeg det er verdt å bruke litt penger på 🙂

    8. Ingvild:
      Det var veldig hyggelig å høre Ingvild.
      Jeg har jobbet hardt med det, både for å få i meg masse og god næring, og også med å holde kardio nivået lavt. Det har vært vanskelig noen perioder, men det er gøy når man endelig ser resultater 🙂

    9. Anonym:
      Teoretisk er det mulig, ja. Men det skjer så og si aldri ved mat. Om du derimot tar mye kosttilskudd kan du få for mye.

    10. Hei! Lurte på om det er fare for å bli A-vitamin-forgiftet dersom man spise veldig mye grønnsaker (og da spesielt gulrot)?

    11. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har hatt en travel tid, med lite blogglesning. Hva skal jeg si?! Her har det skjedd litt! Fy søren Kristine, utrolig rått! Ryggen din er bare helt fantastisk! Så ser så utrolig sterk, sunn og frisk ut! Godt jobba 🙂

    12. Ryggen din er et kunstverk! Gir meg utrolig motivasjon 😀 ….hvit sjokolade <3

    13. Hei 🙂 Fantastisk blogg du har som motiverer og gir kunnskap! 🙂 Jeg har et spm når det gjelder proteinpulver. Jeg er student, og er derfor ute etter det billigste, men best mulige protenpulveret. Jeg fant Myrevolution proteinpulveret til halvparten av prisen til Myoprotein som du bruker, og det skrives at smaken skal være tilsvarende. Er dette noe du kan tro stemmer og dermed vil anbefale å kjøpe?
      Takk for svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg