REN GLEDE

Mandag :grin:
Ny uke og nye muligheter.
Føles det ikke godt?
Det er noe magisk med mandager.
Selv om det kan være tungt å komme i gang etter helgen og det kan virke veldig lenge til en ny helg, har jeg valgt å ha et positivt syn på mandager. Alt begynner med tankene vet du.
Jeg gleder meg til ukens gjøremål og det jeg har i vente.
Ekstra glad var jeg denne mandagen fordi jeg hadde tenkt meg på trening!
En hel uke uten trening, ikke en gang en power walk.
Jeg har riktig nok prøvd meg på en gåtur, men når jeg går beveger jeg skulderen som lagde store smerter oppover i nakken.
God behandling og noen netter med god søvn, jeg føler meg mye bedre.


Det ble en god økt på ben sammen med lillebror i dag.
Sann glede og lykke å komme seg på trening.
Selv om jeg valgte å ikke trene veldig tungt, var det fantastisk deilig!
– Knebøy
4 sett * 5 -10 repetisjoner 
– Frontbøy til boks
2 sett * 10 repetisjoner
– leg ex
3 sett * 12 -10 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
3 sett * 12 repetisjoner
– Ettbens benpress
1 sett * 15 repetisjoner
Jeg tøyde og strakk på nakken under hvert sett, det gjorde underverker.  


Vel hjemme fra trening hadde mamma laget en super middag.
Jeg er nemlig fortsatt på besøk i Hole.


Stor og god entrecote, 350 gram (!!) med salat (ruccola, hjertesalat, mini mais, cherrytomater og soltrøket tomat), kokt brokkoli og blomkål med bearnais saus. 
Du blir hva du spiser, vel da regner jeg med at jeg blir biff!


Nå har jeg akkurat satt meg ned med desserten.
Jeg er, som dere vet fra før av, fruktoman. 
Jeg kan ikke få nok frukt!


Dagens tallerken ble fylt med banan, appelsin, plommer, eple og druer, sammen med noen spelt lomper med brunost og jordbærsyltetøy.
Jeg har ikke tilgang til så mange ingredienser når jeg ikke er i mitt eget kjøkken, ta får jeg bruke noen enkle løsninger og ta det jeg har tilgjengelig. 

Ha en super mandag videre.
Dette blir en bra uke :grin:

Kristine  

18 kommentarer
    1. Mandag er en flott dag, ny uke, nye muligheter. Når det er mandag, kommer snart onsdag, og når onsdag kommer er det snart tors… *trommevirvel*, og etter torsdag kommer fredag og en etterlengtet helg kan endelig avslutte uka! 😀 Fryktelig god den maten din så ut! 🙂

    2. Jeg synes du stråler på bildene dine, i forhold til før! 🙂
      Ja, du er kanskje tynn.. Men sånn er det. Synes det viktigste er at man tar vare på
      seg selv og kroppen, og trives med det.
      jeg synes du er et forbilde, i motsetning til anonym ovenfor. FORDI
      du har kommet så langt, spiser som en hest, trener som en helt og tar vare på
      deg innenfra og ut. Iallefall det har du gitt uttrykk for her i bloggen.
      Ha en strålende uke.

    3. Kathrine:
      Takk for det snupp, men når en Anonym person er “tøff”og skriver slikt via nettet betyr det ingen ting for meg.

    4. for et nydelig smil! håper du får en fortsatt fin uke med flere gode økter 🙂

    5. Mandager er fine dager:)
      Men var ikke bare bare å komme seg på trening i dag tidlig:)
      Utrolig godt etterpå da:)

    6. Moro hvordan noen skal være bedrevitende. Jeg synes du er god som du er og smilet ditt gjør meg alltid glad =)

    7. Anonym:
      Jeg godkjenner alle kommentarer, så lenge du har saklige ord å komme med er mine øre åpne:)
      Når du som ikke kjenner meg har en så klar mening ser jeg ingen vits i å forklare meg. Alle rundt meg vet hvem jeg er og hva jeg står for, livsglede, matglede og treningsglede. Senest fredag fikk jeg en kommentar fra en kollega, Kristoffer, om at jeg så bedre ut enn noen sinne. Om du mener noe annet utifra et bilde, skal du få lov til det.

    8. Oi oi oi…. Her var du skrekkelig tynn, Kristine. Jeg er klar over at du ikke godkjenner noen kommentarer om vekten din, og negative tilbakemeldinger. Men det er forferdelig trist å se deg slik. Jeg håper du innser det selv, og får hjelp. Ellers må noen si fra til ledelsen på Elixia, og gjøre så du innser at du virkelig er på tynn is. Du kan ikke skulle være et forbilde for noen som helst med en så avmagret kropp, og si du ikke bryr deg om kalorier osv. Alt er jo selvmotsigende i denne bloggen….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg