KURSHELG

Hei og hopp.
Riktig god søndag ettermiddag :grin:
Helgen nærmer seg slutt allerede, håper dere har fått kos dere.
Jeg har vært på kurs hele helgen, dermed har dagene gått i ett.
Cardio Energy, flere av dere kjenner nok denne timen på Elixa, er kurset jeg har vært på.
Jeg har fått ny respekt for alle gruppeinstruktører. Så mye teori, informasjon og retningslinjer!
Det jeg så for meg var en helg med basic informasjon og mye trening, det har vært stikk motsatt.
Hodet føles langt mer slitent enn kroppen.
Resten av kvelden skal jeg la all informasjon ligge og tankene hvile.
Det blir film og avslapping, så skal jeg prøve å sette informasjonen fra helgen ut i praksis i morgen.


Jeg var så heldig å få middag når jeg kom hjem.
Svinebiff med paprika-sopp og ovnsbakte rotgrønnsaker.


Rødvinssausen er ferdig saus fra Jacobs. Det er lov å jukse litt av og til, er det ikke?
Paprika-soppen lages ved å blande fersk sopp med paprika saus.
Paprikasausen er rester fra fredag, jeg lager mye når jeg først er i gang.
Ovnsbake paprika, cirka 30 minutter på 250 grader, ta av skallet og mose de med timian og et par hvitløksfedd.
Soppen skal marineres i sausen i minimum 20 minutter.
Ovnsbakte rotgrønnsaker lages ved å skjære gulrot, pastinakk og potet i båter. Ha over salt, pepper og timian, og bak i ovnen på 225 grader i 25 minutter.
Skinkebiffen stekes raskt i en panne på høy varme noen minutter på hver side.


Nå har jeg akkurat satt meg ned i sofaen med dagens dessert, søtpotetchips med topping.
Jeg var nemlig skrubbsulten i dag og ble ikke mett etter middagen.


Søtpotetchips lages ved å skjære søtpotet i tynne biter. Ha over litt kokosolje (eller annen olje), sukrin og kanel. Stek på 200 grader i 15 minutter.
På toppen har jeg sukrin gold, cottage cheese, kakaonibs, yacon sirup og solsikkekjerner.
Utrolig godt.

Nyt det lille som er igjen av helgen :grin:
Det skal jeg.

Kristine

11 kommentarer
    1. Trine, ved å bla ned hele siden fant jeg totalt 3 bilder av kristine i sportsbe, og mange flere uten. jeg synes kristine er en av de beste trenngsbloggene fordi hun ikke snakker om diett, hvor lite mat man skal spise og hvor mye kardio man skal gjøre. kristine viser at du kan være i god form med en balanse i livet, at trening er en glede og at mye mat er viktig. hva mener du er å ævre et god forbilde?

    2. HVORFOR har du så mange bilder av deg selv i bare sports BH-en? Du som har slitt med spising/kropp/selvbilde burde visst så MYE bedre!!! Si hva du vil, det har dårlig innflytelse på altfor mange! Det ER faktisk mulig å prøve og inspirere til en sunn livsstil uten å ta bilder av seg selv halvnaken!!!!!!!!!!!

    3. Nesten samme middag her idag 🙂 Svinebiffer, ovnsbakte potetbåter og stekte grønnsaker (squadh, sopp, paprika, løk, hvitløk og krydder).. Blei rester og så har jeg til lunsj på jobb imorgen også 😉

    4. Hei, jeg er en jente på 17 år. Jeg er 162 cm og veier 53 kg. Jeg har veldig lyst til å
      gå ned i fettprosent før sommeren, men sliter veldig med hva jeg skal spise og trene.
      Nå trener jeg 4-5 ganger i uken og spiser relativt sunt (tror jeg), men merker ingen
      resultater. Har du noen tips til hva jeg bør spise og hvordan jeg må trene?
      -Synne

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg