COCO ROONS


Jeg må tipse dere om disse fantastiske godis-bitene.
Coco Roons i smaken brownie
Jeg kjøpte de her på iHerb
.
Disse er som sjokoladeboller, saftige og utrolige gode.
‘Er disse virkelig sunn?’ kom det fra PØ.
Ingrediensene er rå kokosflak, rå mandelmel, rå kakao, maple sirup, kokosolje, vaniljeekstrakt og himalaya salt.
De er nesten for gode til å være sunne!


Se så deilige!

Jeg fikk en pakke med disse i går. Det tok omtrent ti minutter før hele posen var tom!
Det skal sies at jeg delte broderlig med PØ
Nå har jeg bestilt en pakke til, denne gangen har jeg med en av hver smak. Coco-Roons finnes nemlig i mange forskjellige smaker.
Jeg gleder meg! Utålmodig som et lite barn, jeg håper pakken kommer fort.
Husk forresten at du får 5 $ i rabatt ved bruk av koden OKE701.

Vi snakkes senere :grin: 
Ha en fin dag.

Kristine

24 kommentarer

Siste innlegg