MORNING GLORY

Hva er morgenglede for deg?
Jeg for min del liker å ha god tid. Å starte dagen med stress, setter en dårlig start på dagen.
I dag ringte klokken rett etter seks. Jeg satte meg ned med en proteinkaffe (30 g mocca-protein blandet med svart kaffe) før jeg la ut på en runde morgenkardio.
45 minutter i gråværet med NRJ på øret, for en herlig start på dagen :grin:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg egentlig er et skikkelig B-menneske som elsker å sove. I dag var det ordentlig tungt å komme seg opp av sengen. Heldigvis har jeg en god dose viljestyrke som gjør at jeg kommer meg opp. Etter femten minutter er jeg alltid sjeleglad for at jeg kom meg opp, for det føles utrolig godt med morgentrening. Kroppen kommer i gang, hodet får klarnet seg og jeg blir smilende resten av dagen.


Ettersom jeg har vært på forelesning i hele dag, har jeg ingen spennende matretter fra i dag. Derimot kan jeg vise dere gårsdagens dessert.
Jeg lagde en utrolig god sjokoladerøre som nesten smakte som browniesdeig.
Den var så god at jeg måtte lage meg en porsjon nummer to etter å ha spist ferdig den første.


Jeg moste 1 banan, tilsette 1 ss kokosolje, 3 ss kakaopulver, 2 ss mocca-protein, 2 ss kakemix (kan byttes ut med for eksempel mandelmel), , 4 dråper stevia sjokolade, 1 ts sukrin+, en liten klype salt og litt vaniljepulver.
På toppen har jeg sukrin gold og gojibær.


Jeg hadde en alternativ treningsøkt i går.
Det ble en sirkeltrening hvor jeg brukte kettlebells på alle øvelsene.
Jeg gikk fra den ene øvelsen og rett til den andre. Når jeg hadde gjort ferdig alle øvelsene tok jeg et par minutters pause før jeg gjennom sirkelen igjen. Totalt gjorde jeg 3 runder.
– Markløft: 15 repetisjoner
– Stående roing: 15 repetisjoner
– Push ups: 15 repetisjoner
– Sumo knebøy: 15 repetisjoner
– Enarms skulderpress
– Situps: 15 repetisjoner
– Planken: 60 sekunder


Akkurat nå sitter jeg på forelesning og knasker på denne proteinbaren.
Jada, jeg vet jeg ikke skal sitte på dataen når jeg er på skolen. Jeg måtte bare en liten tur innom for å si hei til dere :roll: 
Dessuten er FortiFX proteinbaren så utrolig god, en ti minutters timeout hører med.


Se så god!
Jeg tørr så absolutt påstå at dette er den beste proteinbaren!

Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle.
Ta vare på hver dag.

Kristine

18 kommentarer

Siste innlegg