ME-TIME


Riktig god fredag formiddag skjønninger. 
Det er fredag, solen skinner og jeg har fri, for en herlig følelse.
Jeg fikk Stella i posten i går, men sparte det til i dag.
Nå skal jeg ha Kristine-tid med tente lys, Stella, proteinkaffe (30 g mocca-protein med svart kaffe og 4 dråper stevia sjokolade), nøttemiks, tørkede frukter og deilig sukrin sjokolade med hasselnøttkrem.


I en hektisk hverdag er det viktig å koble ut, senke skuldrene og puste dypt ned i bakken.
Jeg kobler ut på trening psykisk. Når jeg får et magasin mellom hendene kobler jeg av både fysisk og psykisk.
Som jeg pleier å si til PØ ‘nå forsvinner jeg en time’. Han kan snakke til meg, men jeg enser det ikke. Da er jeg helt i min egen boble.
Det kjennes så godt. Etterpå er kroppen lett og ledig og hode fokusert, akkurat som om jeg har hentet inn ny energi.

Du kan forresten abonnere på Stella her.

Ha en fantastisk fredag.
Det er helg :razz:

Kristine

19 kommentarer
    1. Hei, kristine! Synes du har en kjempefin blogg, som jeg er innom hver eneste dag. Jeg har forresten et spørsmål til deg som jeg håper du har mulighet til å svare på. Hvor kjøper du nøtter? Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg kan få tak i helt naturlige nøtter, uten noe form for salt eller sukker på. De blandingene som nøttefabrikken for eksempel selger inneholder jo sukker, eller det står i hvert fall på selve etiketten. Lurer på om dette er naturlig sukker fra selve fruktbitene som er i blandinga eller vanlig sukker. Har du tips til hvor jeg kan kjøpe sunne nøtter? 🙂

    2. Alle trenger litt “me time”;) det er nyyydelig. Du er så flink til å ta bilder, det ser sååå fristende ut. Hvilket kamera har du?

    3. <3 Fredag <3 Drikker du protein-kaffen varm eller kald?? Jeg synes den er veldig god kald :)

    4. Veldig viktig å huske seg selv litt også i hverdagen. Blir veldig sånn at ukenedagene er det fylt skjør, også kan man slappe av lørdag og søndag. Veldig deilig å bare slippe alt annet og kunne drømme litt. Er veldig glad i å gå meg en tur og la tankene fare, eller sette meg ned med et blad, men da blir det mer avslapning med bladet 🙂

    5. Heisann! Jeg bare lurte på en ting, når du mikser proteinpulver og kaffe, får du ikke en sånn “klumpete” væske på toppen da? Jeg har prøvd det utallige ganger med varm kaffe, men får bare sånn ekkel klumpete greie på toppen som smaker utrolig ekkelt. Håper på svar 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg