MANDELKARAMELL


Jeg laget nydelig mandelkaramell i dag.
Formene sier det ganske greit for meg, IU – jeg elsker dem!
De inneholder godt med sunt fett masse nyttige næringstoffer.
Stort hurra for sunt søtt!

Mandelkaramell

6 ss mandelsmør (kan byttes ut mot annet nøttesmør)
3 ss kokosolje
1 ss yaconsirup
1/4 ts vaniljepulver, kan sløyfes
En liten klype salt
4 dråper stevia karamell

Smelt kokosolje og mandelsmør over vannbad.
Bland inn de resterende ingrediensene.
Ha massen i former og sett i kjøleskapet minimum 60 minutter.
Du kan også sette mandelkaramellene i fryseren i 15 minutter.
Nyt.


Mmmm…
En real nytelse.
Jeg tippet at alle mandelkaramellene er borte i løpet av en halv times tid.
Nå skal jeg sette meg ned med en god bok, disse godsakene og en kopp te.
Hverdagsgleder :grin: 
Ha en herlig onsdag.

Kristine

36 kommentarer

Siste innlegg