LYKKEBRINGER


Riktig god og sprek mandag.
En ny uke står for tur :grin:
Jeg visste allerede da vekkerklokken ringte, at dette ville bli en bra uke. Solen strålte så fint inn soveromsvinduet.


Jeg tok med meg en god kopp kakao ut i solen.
Å lese studierelatert materiale blir med et mye mer spennende i solskinn. Ekstra fort går tiden med noe godt å drikke.
Kakaoen laget jeg av 3 dl melk, 1 ss sukrin+, 3 ss kakaopulver og 20 g mocca-protein som jeg kokte opp i en kjele til det begynte å ryke.
Jeg toppet med 1 dl kremfløte som jeg pisket med 1 ts sukrin+.


Etter en liten stund satt denne lille krabaten på hånden min.
Da jeg var liten trodde jeg alltid at marihøner bringer lykke. Spesielt viktig var det å ønske seg noe når den lettet og fløy sin vei.
Overtro eller ei, jeg tar det som et godt tegn.


Og lykkebringeren virket. Jeg velger i hvert fall å tro så :grin: En liten stund etter kom postmannen med en hentelapp, da ventet en pakke fra iHerb.
Pekannøtter
Mine favorittnøtter!
Grønn te med mango
Denne fikk jeg anbefalt av en av dere, gleder meg til å prøve den senere i dag.
Kakaosmør med sjokoladesmak
Jeg har allerede spist en stor skje, NAM!
Bruker du koden OKE701 får du 10$ i rabatt på din første bestilling.


Nå står middagen foran meg.
Deilige hjemmelagde burgere toppet med tomat, ketchup, avokado most med hvitløk og sprøstekt bacon.
Burgerne laget jeg av en halv pakke karbonadedeig som jeg blandet med 1 egg, 1 håndfull raspet squash, finhakket hvitløk og chili. Deretter stekte jeg de tre -fire minutter på hver side i en panne på middels varme.
Det er den beste middagen jeg har spist på lenge.
Skikkelig mat gjort på få minutter!


Hvert øyeblikk skal jeg ta meg en tur på trening.
Det blir nok ben i dag med fokus på knebøy, utfall og markløft.
Ha en herlig mandag videre.
Måtte uken bringe lykke.

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg