TWO WORDS


Fuck diet!
Neida, jeg tenkte egentlig på god søndag, men med ‘fuck’ genseren på (forøvrig nok en av kjøpene mine fra SheInside her) og godisposen i hånden passet det bedre.
Etter en lang helg på skolen, fredag, lørdag og søndag tar jeg endelig helg nå. Et par timer blir det i hvert fall, og du ser hvordan jeg skal nyte den.  


I går hadde jeg en ok treningsøkt på Elixia.
Det ble 40 minutter sirkeltrening.
– Markløft med kettlebells
3 sett * 12 repetisjoner
– Knebøy med kettlebells
3 sett * 15 repetisjoner
– Stående roing med kettlebells
3 sett * 12 repetisjoner
– Push ups
3 sett * 15 repetisjoner
– Lår curl på ball
3 sett * 15 repetisjoner
Jeg gjorde alle øvelsene uten pause. Deretter tok jeg en pause før jeg gjentok sirkelen 3 ganger.

I dag ble det 40 minutters power walk hjem fra toget etter skolen.
Det var deilig å komme seg ut i frisk luft etter å ha vært inne hele dagen.

Ha en riktig god søndag.
Lad opp til en ny og frisk ukestart i morgen :grin:
God kveld

Kristine ♥ 

9 kommentarer
    1. Hei! Prøvde suksesskaken din i dag, kjempegod! Kremen min be ikke så fast, som det ser ut som din ble, men veldig god! Satt og regnet på alt, og 806 kcal for en hel kake er ikke dårlig! Elsker å lese bloggen din, blir så inspirert 😀

    2. Du er alltid så positiv rundt mandager, det liker jeg 🙂
      Takk – du inspirerer 🙂

    3. Hva som er så fint når man har et godt og riktig kosthold i utgangspunktet er at man fint kan skeie ut i ny og ne om man har lyst til det!
      God søndag!

    4. God søndag! Nyt de siste timene av den etterlengtede helgen. Det har du fortjent fineste Kristine 🙂

    5. God søndag! Nå er det løpetur som står på planen her og her drypper det fra himmelen som bare det, jaja! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg