GRILLING OG PANNEKAKER

For noen regnfulle dager vi har hatt. Og det ser ikke ut som om det skal snu med det første. Jeg håper dere ikke regner bort!
Er dere som meg? Får mest lyst til å krype under et gedigent pledd og drikke kakao hele dagen?
Det siste jeg har lyst til er å gå ut når regnet pøser ned.


Jeg tok meg en proteinkaffe og samlet mot.
Noen ganger er dørstokkmilen veldig lang!
Til tross for en skikkelig klamt og svett Elixia, hadde jeg en kjempe god treningsøkt på bakside ben og rygg :grin:
– Markløft
4 sett * 6 repetisjoner
– Lår curl
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Glute bridge
3 sett * 20 repetisjoner
supersett med
– Strak mark
3 sett * 12 repetisjoner
– Nedtrekk
4 sett * 6 -9 repetisjoner
– T-bar roing
4 sett * 6 -7 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 12 -15 repetisjoner


Regnvær – ingen hindring. Vi grillet i dag også. Ja, jeg er fortsatt på besøk hos min mor.  
Jeg har forelsket meg helt i mamma’s grill og bruker den så mye som mulig!
Dagens middag ble dermed svin indrefilet surret i bacon som jeg grillet, servert med kokt brokkoli og gulrøtter, salat av hodesalat, cherrytomat, rødløk og fetaost, hjemmelaget bearnaisesaus og ovnsbakte potetbiter stekt med timian, parmesan, hvitløk og litt olje.


Til dessert ble det tynne pannekaker.
Disse har jeg akkurat spist.
Her er det ikke nødvendig med noen fancy ingredienser. Enkelt, sunt og godt.
3 egg pisket lett med en gaffel, ha så i 3 ss kremfløte (jeg vil tro at melk gjør samme nytten), 2 ss mel (jeg brukte glutenmel), 1 ss sukrin og kanel.
Stek i en panne på middels varme i litt kokosolje eller smør et minuttstid på hver side.


Jeg fylte pannkakene med cottage cheese og blåbær (frosne som jeg tinte i mikroen).
Godt!
Ha en fortsatt fin onsdag :grin:
Nå skal jeg sette meg i sofaen og drikke kakao med mamma.

Kristine  

21 kommentarer

Siste innlegg