JOMFRUTUREN


God kveld dere.
Jeg har gått til anskaffelse av en Nike GPS klokke.
Den måtte selvfølgelig testes med en gang i jeg fikk den :grin:
I dag morges hadde vi vår første runde – jomfruturen.
Det ble en herlig tur, solen skinte hele veien.
Totalt ble det rett over 1 time, hvor 10 minutter varm oppvarming – rask gange, og 10 minutter var nedtrapping – rask gange, og 10,47 kilometer.
Det morsomste var da jeg stoppet klokken og løpeturen. Da kom den med hyggelige oppmuntrende kommentarer. ‘Good effort’ og ‘Better than ever’.
Jammen skal det bli gøy med gå- og løpeturer fremover.


Jeg har vært på farten i hele dag.
Det er knappe ti minutter siden jeg kom inn døren.
Jeg slang sammen en enkel tapas tallerken og en kopp kakao.
Når det er grått og trist ute, slik som nå, får jeg en trang til å trekke meg opp i sofaen med noe varmt i koppen og lese.
Costume og Elle ligger på bordet og lysene er tent. Det er klart for kosetid.


Jeg tok agurkskiver og la over en skive økologisk brie, stek chorizo (Jacobs sin variant inneholder 93 % kjøtt), avokado og soltørket tomat.
Det høres kanskje ut som en merkelig kombinasjon, men det er så godt!
Kakaoen laget jeg av 3 dl melk, 3 ss kakaopulver, 15 g mocca-protein og 1 ss sukrin+ som jeg varmet opp i en kjele.
På toppen har jeg pisket kremfløte.
Ren luksus på en onsdagskveld.


Jeg hadde forresten min første ordentlige pt-time i dag.
På forhånd var jeg ganske så nervøs. Redd for å si noe feil eller gjøre noe dumt, men det gikk strålende. Klienten min fikk kjørt seg og jeg koste meg. Det var så gøy!
Nå får jeg drikke kakaoen min før den blir kald.
Ha en god kveld :grin:

Kristine ♥  

13 kommentarer

Siste innlegg