GLEDE

Tusen hjertelig takk for alle gode ønsker.
Dere er fantastiske


Jeg velger å tro at deres ord gav meg ekstra styrke.
Eksamen gikk strålende :grin: Det kunne knapt nok godt bedre.
Da er jeg altså offisielt sertifisert personlig trener og også diplomert kostholdsrådgiver.
Jeg kan knapt vente med å sette i gang. Jeg vil hjelpe mennesker til å bli en mer aktiv, få bedre helse, bli gladere, sprekere, ja generelt bli en bedre versjon av seg selv.
 Jeg har virkelig troen på at god helse og en sunn livsstil er nøkkelen til et langt og lykkelig liv.


Akkurat nå er jeg i lykkerus.
En lang helg med lite søvn gjorde at champagnen gikk rett til hodet.
Nå skal det feires videre.
Ha en herlig søndagskveld :grin: 
Nyt det lille som er igjen av helgen.
Vi snakkes.

Kristine

33 kommentarer

Siste innlegg