BLUEBERRY LOVE


Hvem elsker vel ikke blåbær?
Fulle av vitaminer og mineraler.
Når de norske bærene kommer skal jeg plukke en hel haug og ha i fryseren. De smaker ti ganger bedre enn bærene du får i butikken.
Jeg har tatt med meg en boks blåbær ut.
Nå nyter jeg gode bær og friskluft mens jeg sitter med pc’n for å oppdatere meg på mail og blogg.
Været er ikke akkurat spesielt bra i dag, men temperaturen er heldigvis grei.


Toppen min, denne, er forresten nok et kupp fra SheInside.
Jeg klikker stadigvekk hjem noen plagg fra nettbutikken.
Det er nesten litt skummelt med disse nettbutikkene.
Jeg sitter godt plassert i sofaen og trykker på pcen, vips så har jeg bestilt en haug med klær og brukt masse penger!
Jaja, noen dårlige vaner må man vel ha. Det kunne vært verre.


Jeg vil gi dere et tips denne søndagen.
Som dere vet har jeg brukt Mocca-protein i mange år. Nok en nettbutikk hvor jeg har lagt igjen mange tusen kroner. Jeg tørr neste ikke tenke på hvor mye jeg har brukt på mocca-protein de siste seks årene!
Uansett, fra og med i dag har de tilbud på Myo-Protein. Prisen er kuttet fra 1049,- til 839,-. Da lønner det seg å slå til her mens man kan spare noen kroner. Jeg har allerede klikket hjem to bokser og noen FortiFX proteinbarer. Glede!

Nå skal jeg ta turen opp til min kjære mamma. Gleder meg til å gi henne en kjempe klem!
Jeg ønsker deg en fantastisk søndag :grin:
Håper du nyter den med dine nære og kjære.

Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg