INGEN UNNTAK


Bortreist eller ei, proteinkaffen min må jeg ha hver dag. Ingen unntak!
Jeg vil vel faktisk si at jeg er latterlig avhengig. Det er nesten litt flaut!
Til og med de gangene jeg bor på hotell og ikke har tilgang til et kjøkken, får jeg fortsatt ordnet meg en proteinkaffe.
Det er nok den ene matvaren (om man i det hele tatt kan kalle det en matvare) som jeg ikke kan klare meg uten.
Jeg håper at jeg ikke er den eneste med slike rare (u?)vaner….


I dag laget jeg kaffen med med 30 g mocca-protein og 1 dl steamet melk på toppen.
Mamma smilte godt da jeg tok frem proteinboksen min i dag.
Du er da søt da“, sa hun.
Når jeg har vært på besøk har jeg faktisk servert proteinkaffe til henne et par ganger også, og det med stort hell. Selv om hun mener kaffen er best svart, var hun positivt overrasket og mente det smakte veldig godt.  


Jeg skal hvert øyeblikk i gang med middagen, det blir grilling igjen i dag.
Jippi! Jeg elsker å grille!
Med solskinn, grilling på verandaen og familien samlet kan jeg si at dette blir en veldig bra kveld.
Da jeg var sulten før middagstid laget jeg meg en enkel forrett med rester fra gårsdagens middag.
Jeg er nemlig ikke så hyggelig å ha med å gjøre når jeg er sulten. Da må jeg ha mat med en gang, ellers blir jeg grinete.


Ruccola, grillet aubergine, gul paprika, skiver av grillet kylling surret i bacon og hjemmelaget guacamole.
Det var godt! Jeg hadde litt ketchup og Bergebys sennep på toppen også. Deilig.

Jeg har dessverre ingen dessert å komme med i dag, men om du tar en titt her kan du se mange av mine tidligere tips.
Ha en herlig tirsdag :grin:
Jeg nyter en kveld til hos familien. I morgen eller på torsdag tar jeg nok turen hjem igjen.
God kveld.

Kristine ♥’



16 kommentarer
    1. Linda Marie Stuhaug:
      Når jeg bruker grillpannen jeg har hjemme har jeg litt olje i den, ellers sitter auberginen fast. På grillen til mamma er det ikke nødvendig med olje.
      Av krydder bruker jeg det jeg har lyst på. Som regel salt, hvitløk og chili 🙂

    2. Mona:
      Så kjempe koselig å lese ordene dine Mona. Det er slikt som varmer et blogghjerte og gjør det gøy 🙂 Tusen hjertelig 🙂

    3. Utrolig stor fan av deg og elsker bloggen din! Takk for alt du deler med oss! Stor klem 🙂 <3

    4. Hei! Jeg vil bare si at jeg har lest bloggen din nå et halvt års tid, og blir utrolig inspirert av alt det du får til å lage! Synes _alt_ ser kjempelekkert ut, og middagene dine har blitt en favoritt også her i huset;) Du har også en utrolig positiv energi som smitter over på meg i min hverdag!
      Hilsen en fast leser av bloggen din, Mona.

    5. Du er så fantastisk fin, Kristine! Smilet ditt bringer frem mitt 🙂
      Litt merkelig kommentar, men jeg syntes du fortjener å høre hvor vakker du er!
      Klem fra Tonje

    6. ditto. det er en vane jeg har fått av deg, takk for den lissom!!!! neida jeg vil si at det er en god vane i motsetning til mye annet tull man kan ha. røyking feks=)

    7. Du er ikke den eneste! Er helt avhengig av proteiniskaffe. Det er bare så utrolig godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg