JOBBLØRDAG

Riktig god lørdag folkens:grin: 
Håper dere nyter en lat og god sommerhelg.
I og med at jeg var bortreist hele uken, jobber jeg i helgen.
Jeg startet dagen med en proteinkaffe (30 g mocca-protein blandet med svart kaffe) før jeg tok en gåtur ute i gråværet.
40 minutter power walk.
Det er deilig å få kroppen i gang på den måten.


Til lunsj laget jeg en veldig enkel miks.
Green power salat!
Jeg hadde også et egg og kiwi til.
Man tar det man har tilgjengelig og gjør det om til noe nydelig.


Spinat, kokt brokkoli, gul paprika, kokt blomkål, kikerter og avokado.
Over grønnsakene har jeg en dressing som jeg laget av 2 ss sesamolje, 1 ss limesaft, 1 ts fiskesaus og en liten klype sukrin gold. Dette blir en deilig thai-inspirert dressing.
På toppen har jeg kyllingrester, solsikkefrø og fetaost.
Masse smak og masse god næring.


Når man jobber på en lørdag trenger man litt ekstra motivasjon.
Smågodt gjør det med et mer moro å sitte foran pc’en.
Jeg har et par kost- og treningsprogram som skal ferdiggjøres i løpet av helgen. Det blir derfor mye jobbing på dataen, men jeg skal ikke klage – dette er gøy :grin: Jeg synes det er kjempe moro, tiden flyr, og jeg føler meg veldig heldig som får jobbe med temaer som virkelig interesserer meg; kosthold, trening og helse.
Ha en fantastisk lørdag.

Kristine 

10 kommentarer
    1. Silje:
      Du har forskjellige valgmuligheter ut i fra hva du ønsker kosthold, trenings eller kosthold og trening og varigheten du ønsker på oppfølgingen.
      Send meg en mail på [email protected] så kan du få en full oversikt 🙂

    2. Linda Marie Stuhaug:
      Jeg jobber selvstendig. Er i gang med å starte mitt eget firma nå.
      Skummelt og veldig spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg