SNAPSHOTS

Her kommer noen snap shots fra Instagram den siste uken,
@dedicationkristine :grin:


1. Is og proteinshake ble etter-treningsmåltidet i går.
Denne isen var knall gode, hvorfor har jeg ikke prøvd den før?
2. En håndfull bær.
Enkel og god snaks.
3. Matpakke med mye godt.
Her har jeg salat med egg, torsk, avokado, kokosolje og solsikkefrø.
4. Kosestund.
Lesing, kaffe, nektarin og sjokolade.


5. Harryflex.
Endorfinene bruser etter endt treningsøkt.
6. Fruktkjærlighet.
Jeg får aldri nok!
7. Bananis.
En stor og deilig porsjon med frosne bananer most med kakaopulver og en dæsj melk.


8. Markjordbær.
Årets første ble funnet i hagen, glede!
9. Snickerskrem.
Denne er laget av kesam, peanøttsmør, mocca-protein, kakako og stevia.
10. Fruktfest.
Kveldsgodt med kesam og peanøttsmør toppet med vannmelon, blåbær, jordbær, druer og sharon.


11. En ryggflex.
Det kommer seg sakte men sikkert.
12. Mandagshumor.
En god latter forlenger livet.
13. Forfriskende kokosvann.
Denne er så god i sommervarmen.

Kristine

10 kommentarer
    1. Christina Isabella:
      Tusen hjertelig takk for en fantastisk kommentar.
      Jeg legger jo ned tid og energi i bloggen, da er det slike kommentarer som gjør det verdt strevet og som gjør bloggingen moro. Tusen takk og ha en herlig helg 🙂

    2. Camilla:
      Det er kesam / gresk yoghurt med skokoladeprotein, kakao, peanøttsmør, en liten klype salt og sukrin. Bland sammen og nyt 🙂

    3. Utrolig fin og motiverende blogg, love it! Kunne du lagt ut oppskrifter på snickerskrem? 🙂 har nemlig en kjæreste som er alt for glad i snickers!

    4. har ikke fått med meg at du er på instagram. Nå følger jeg deg. takk for god inspirasjon på blogg =)=)

    5. Heisann! 🙂
      Jeg ville bare si at jeg leser bloggen din flere ganger til dagen og elsker den! Du gir meg så mye inspirason på matfronten noe som gir meg masse matglede, så tusen takk for det! Jeg er ikke flink til å kommentere i det hele tatt, men jeg tenkte at det var på tide å si hvor fantastisk jeg synes bloggen din er! 🙂
      Ha en utrolig fin dag videre!

    6. Åååh, så gøy! Jeg har ikke hatt deg på Instagram! Nå blir det endring på det!!:-D mange fine bilde, og waaaow for en rygg!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg