DIVERSE

Ja, det var en original overskrift.
Diverse er akkurat det jeg føler dette innlegge handler om, litt forskjellig fra dagen så langt.
Så da setter vi i gang :grin:


Dagens treningsøkt ble gjennomført på FitnessXpress igjen.
Jeg liker virkelig det treningssenteret! Miljøet er godt og alle er så koselige.
Når jeg flytter inn til Oslo igjen, det blir før året er omme, skal jeg trene der oftere. Gleder meg. 
I dag var det ben som stod på planen. Selv om det ikke var helt futt i kroppen, ble det en god økt.
– Knebøy
4 sett * 7 -10 repetisjoner
– Markløft
4 sett * 6 – 8 repetisjoner
– Utfall i smith-maskinen
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Leg ex
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 10 -12  repetisjoner


Før trening ladet jeg opp med en god og enkel lunsj.
Egg sandwich, en kopp kaffe og en appelsin.
Jeg satte ovnen på 225 grader og slang brødene inn i ovnen mens jeg stekte eggene.
Det er økologiske råghalvor, rug rundstykker, som jeg har kjøpt i Sverige.
Når eggene er ferdig stekt stekte jeg noen skiver bacon.
Deretter er det bare å legge fyllet på.
Jeg brukte squash og plomme tomat i skiver sammen med eggene og baconet.


Jeg kjøpte disse godsakene igjen i dag.
Iskrem søtet med stevia.
De finnes i smakene vanilje, sjokolade og mocca.
Jeg kjøpte de på 7eleven, men jeg vet at flere helsekostbutikker også selger dem, blant annet Kinsarvik på Sandvika Storsenter.


Også har det blitt noen slike biter i løpet av dagen.
FunksjonellMat’s hasselnøtt sjokolade toppet med rått mandelsmør.
Mmmm, en fantastisk smakskombinasjon.


Nå skal jeg ut å spise sushi, juhu!
Ha en herlig onsdag :grin:

Kristine

22 kommentarer

Siste innlegg