NY UKE OG TRENINGSPLAN

God morgen fininger! Er du klar for en ny og sprek uke?
Jeg sitter her med morgenkaffen min og kjenner på mandagsfølelsen. Mandager er ikke å forakte i min verden. Snarere tvert i mot. Jeg spretter opp og er klar for en ny uke! Mon tro hva denne vil bringe?

Each new day is a blank page in the diary of your life.
The secret of success is in turning that diary into the best story you possibly can.

Jeg har fått noen tilbakemeldinger fra noen av dere, at dere savner kolonnen med “Ukens trening” som før var en del av designet. Den vil dessverre ikke komme tilbake, jeg får den ikke inn i dette designet. Isteden kan jeg begynne å legge ut ukens treningsplan, om det er av interesse?
Slik ser denne ukens treningsplan ut.
Jeg har som nevnt, hatt en betennelse i akillesen de siste fire ukene etter et skikkelig overtråkk. Nå begynner den å bli bedre og jeg håper at jeg kan begynne å gå og bruke bene litt denne uken. En gåtur i solen hadde vært fantastisk!
Ha en riktig flott mandag og en super duper uke!
Smil, spist variert og fargerikt, vær aktiv og tenk glade tanker :grin: 
 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg