FÅ EN ALMANAKK

Sommerferien er snart over og det er på tide å ta fått på nye mål og utfordringer.
Hvorfor ikke starte høsten 2013 med en ny almanakk eller notatbok? :grin:
I samarbeid med Personlig Almanakk gir jeg bort en almanakk. 
Hos PersonligAlmanakk kan du designe din egen bok.
Størrelse, utseende og hva du vil bruke den til, velger du helt selv.
Jeg er selv fan av disse almanakkene. Det er lettere å holde styr på avtaler, når jeg skal trene og egentid når jeg får skrevet det ned. Ekstra stas er det å få boken akkurat slik jeg ønsker den, da er det ingen andre som har lik!

Alt du trenger å gjøre er å like Personlig Almanakk på Facebook, her, følge dem på instagram, @personligalmanakk, og legge igjen en kommentar under.
Har du ikke instagram holder det å like dem på Facebook.
Husk å legge igjen e-posten din i mailfeltet slik at jeg kan kontakte deg.
I tillegg trekker jeg fire stykker som får en liten overraskelse av meg i posten.
Jeg elsker å kunne gi noe til dere som takk for at du er du og at du leser min blogg :grin:
Vinnerne trekkes på lørdag.

Vinneren er kåret.
Random pick generator trakk Erica som hovedvinner.
Janne, Sofia, Kathrine og Silje får en hilsen i posten.
Jeg har send dere mail.


Kanskje kan du lage deg en treningsdagbok?
Nå som høsten står i vente, er det perfekt tid for å trekke seg inn på treningssenteret og løfte vekter!
En treningsdagbok er et nyttig verktøy for å holde bedre oversikt over treningen.
Den hjelper deg også med å holde oversikt over mål og fremgang. I tillegg er det motiverende å skrive resultatene ned og se hvor langt du er kommet.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er så flink til å skrive ned treningen. Her er det rom for forbedring. 
Nye mål og ny giv med ny notatbok!

Kristine ♥

88 kommentarer

Siste innlegg