ENDELIG


I går fikk jeg endelig Questbarene mine!
Jeg har ventet og ventet og ventet.
Det skal sies at jeg er en veldig utålmodig sjel, men denne gangen har jeg faktisk ventet lenge.
Vanligvis går det ti til tolv dager fra jeg bestiller en pakke, til den er på postkontoret. Denne gangen har jeg ventet i fem og en halv uke.


Questbarene med cookie dough
har vært på markedet et halvt år tid.
iHerb har lovet at de skulle ta dem inn i løpet av sommeren.
Istedenfor å bestille barene på Quest sine hjemmesider, som har veldig høy fraktkostnader, ventet jeg derfor til iHerb fikk de inn.


Barene var skikkelig gode :grin:
Jeg og PØ har knasket på dem konstant.
Siden i går har vi tømt halve boksen!
Jeg har selvfølgelig lagt inn en ny bestilling med flere bokser.
Ikke bare er questbarene veldig gode, de inneholder også mye proteiner og består hovedsakelig av naturlige ingredienser. 
Bruker du koden OKE701 får du 10 $ i rabatt på din første bestilling.
Lurer du på noe angående iHerb, kan du lese guiden min her.

Når vi først er inne på netthandling.
MyRevolution har siste dag med 20 % avslag på sine produkter i dag.
Jeg har selv bestilt favoritt proteinpulveret, mocca-protein,  og BCAA.
Penger spart, er penger tjent!


Dagens gode middag ble hjemmelagde burger, poteter og en diger salat.
Kjempe godt!


Burgerne laget jeg av karbonadedeig som jeg blandet med egg, hvitløkskrydder, rødvinseddik som jeg moste sammen. Deretter stekte jeg burgere på middels varme i en panne i 3 -4 minutter på hver side.
Poteten, en potet jeg aldri har sett før med lilla skall – måtte selvfølgelig teste den, bakte jeg i ovnen på 200 grader i 35 minutter før jeg skrelte den og skar den i skiver.
Salaten består av ruccola salat, rødløk, søt paprika, mango, feta ost, salatblanding (en blanding av nøtter og frø som er ristet med salt), kokosolje og feta ost.


Dagens dessert ble kronseis fra isbilen.
Her i huset har fast date med isbilen hver onsdag.
Isteden kan jeg vise dere gårsdagens søte fristelse.
Jeg prøvde meg på kokosis og resultatet ble overraskende.


Pisk eggedosis av 1 egg og 3 ss sukrin.
Bland sammen 1 boks kremet kokosmelk med stevia vanilje, og vend så denne blandingen inn i eggedosisen.
Sett i fryseren i 3 timer. Rør om hver halve time.
Ønsker du mer kokossmak kan tilsette revet kokos.
Jeg personlig er ikke så fan av kokossmaken, med god topping – hakket mørk sjokolade, peanøtter og cashewclusters, ble kokossmaken nesten borte. 

Over til litt treningsprat.
Jeg hadde en skikkelig merkelig benøkt på mandag.
Vi kom oss ikke på Elixia før i halv nitiden, noe som er alt for sent for min del. Dermed ble det en slapp og sosete økt.
I går hadde jeg en god styrkeøkt på bryst og rygg.
Stående roing, nedtrekk, flyes, face pull og t-bar row.
I dag blir det treningsfri.
Rett og slett fordi jeg ikke har lyst til å ta turen på trening. Noen dager er slik også.
Ha en god kveld :grin:

Kristine

23 kommentarer
    1. Pakken ble returnert av en annen person her jeg bor. Aner ikke hvorfor eller hvem. Men heldigvis fikk jeg pakken på lørdag 🙂 Etter mye frem og tilbake. Posten hadde ikke skrevet hentelappe til meg, derfor ble den returnert tror jeg.

    2. Yngvild:
      Håper isen falt i smak.
      Når jeg har dårlig motivasjon, lar jeg det være slik. Motivasjon kommer og går. Trening skal være gøy, ellers blir man bare lei. Når motivasjonen er borte, gjør jeg akkurat det jeg vil og føler for. Da kommer tidsnok motivasjonen tilbake igjen 🙂

    3. Takk for en sunn og frisk kokosis-oppskrift – den skal prøves ut i dag! 🙂 Viktig å ta det med ro når man kjenner at motivasjonen ikke er på topp. Selv er jeg inne i en skikkelig dårlig treningsperiode og jeg som før likte å gjøre en eller annen form for trening hver dag, synes det er et ork bare å få til tre økøkter. Hva gjør du for å motivere deg når du har slike perioder? 🙂

    4. Det er den beste Quest baren som er. Det er jo kommet enda en ny bar, Hvitsjokolade og bringebær. Blir gøy å prøve den når den kommer på Iherb.
      Må nesten vente til den kommer der. Er skamdyrt å bestille fra Quest med den frakten:)

    5. Så rart at du måtte vente så lenge! Jeg fikk dem etter nøyaktig ti dager! På dagen. Det skal sies at jeg bor i Oslo, så da får jeg pakker veldig raskt. Selvfølgelig er shipping-tiden veldig varierende. Men bra at du har fått dem; de er DIVINE og TO DIE FOR de Questbarene 🙂

    6. Deilig! Dette har du sikkert prøvd allerede, men: barer i micro eller i ovnen= NAM! har ikke testet med quest sine da men..

    7. Akkurat de barene har jeg bestilt også!:-) Til tross for at de ikke er FODMAP “vennlige”, så er det de som jeg tåler best..;) Håper ikke mine tar fem uker!? Pleier å ta ca to..
      Ha en fin dag!

    8. Elsker barene. Håper iherb får inn den med hvit sjokolade snart også. Den høres god ut 🙂

    9. Ser det er flere enn meg som venter på pakke. Pakke, pakke hvor er du? Vil ha questbarer nå!! hehe. Har aldri smakt de før, så gleder meg som en unge:)

    10. Jeg venter også på pakken min, og har ventet i 2-3 uker. Fikk ett brev i posten forje uke om at jeg måtte betale 133kr for å få den fraktet til Norge 🙁 Selv om ordren var under 200kr. Skjønner ingenting jeg nå. Måtte også sende ved kvittering/innholdslisten i pakken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg