SUN & SUMMER ROLLS


Solen skinner igjen i dag.
Er det ikke herlig? :grin:
Jeg blir i hvert fall i ekstra godt humør med solskinn.
Det er som om solens stråler gir ekstra energi! 
Dagens lunsj ble inspirert av sommer og sol.
Summer rolls med kokte egg, vannmelon og ananas.


Jeg fylte rispapir med noen salatblader, kalkunskinke, strimler av gul paprika og en dressing laget av 2 ss kesam, 1 ss kokosolje, 1 finhakket hvitløksfedd, 1 cm finhakket chili, 1 ts soya saus og 1 ts sitronsaft.
Rispapirene kjøpes på matvarebutikker med stort utvalg som Meny, Ica Maxi og Ultra. Ha arkene under rennende kaldt vann noen sekunder slik at de blir myke og legg dem på kjøkkenbenken. Fyll med ønsket fyll og brett sammen som en tortillalefse. Kjempe godt og enkelt.


Før trening er det alltid samme prosedyre.
BCAA og frukt.
Jeg bruker BCAA‘en fra MyRevolution
.
Den har jeg brukt lenge. Smaken er kjempe god og den blander seg lett ut i vann.
MyRevolution har forresten en super kampanje akkurat nå. Du får fri frakt på alt over 500,- samtidig som du får 10 % avslag på ordre over 1000,- , 20 % avslag på ordre over 2000,- og 30 % avslag på ordre over 3000,-


Det er ben som står på planen i dag.
Egentlig skulle jeg trene ben i går, men det var ikke min dag.
Jeg kom meg på Elixia, endte opp med å gjøre et par sett med stående roing og gikk så hjem!
I dag føles det som om det blir en god økt.
Frontbøy, leg ex, strak mark og utfall. Jeg er klar!

 I kveld skal jeg prøve å bake med denne miksen
Har du prøvd den?
Jeg har bakt med den lyse kakemiksen til FunksjonellMat flere ganger, den er kjempe god. Sjokoladekakevarianten har jeg derimot aldri brukt før.
Fingrende er krysset for at den faller i smak hos gjestene.
Sammen med smågodt, is, et glas rødvin og gode venner er jeg sikkert på at kvelden blir bra uansett.
Nyt lørdagen dere :grin:

Kristine

14 kommentarer
    1. Bub:
      Jeg synes trening skal være en glede. Ikke noe du tvinger deg til 🙂
      Jeg laget ikke snikers glasur med smeltet melkesjokolade! Guri, så godt!! 🙂 Snickers skal desidert prøves 🙂

    2. Aldri prøvd rispapir før! Det så gøyalt ut! Har heller ikke prøvd kakemiksen, men har hørt utelukkende gode ting om den… spent på å høre din mening!

    3. Elsker at du tar så lett på det å dra hjem fra trening etter noen minutter! Har ofte tenkt det, men aldri gjort det i frykt av dårlig samvittighet for å skippe trening. Du har så rett; hvorfor pine seg gjennom en økt du ikke vil igjennom?? ;-D
      Har prøvd den med sjokolade 🙂 jeg syntes den var god, men enda bedre med snickersglasur på toppen og med noen jordbær ved siden av. Snickersglasur er nok usunn da jeg smelter to doble snickersbarer i et vannbad med vann og smør, og heller over kaken. Men sinnsykt godt!!! Kanskje det funker like bra med sjokolade, stevia karamell og salte nøtter 🙂

    4. Vi hadde et nydelig solskinnsvær i går. I dag er det litt regn i lufta,men pytt! ;D Har ikke prøvd den miksen,men er sikkert god 🙂 ha en fin aften!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg