TRENING I VARMEN

I dag hadde jeg feriens første treningsøkt.
Vi har lett etter et gym, men det er umulig å finne her nede. Vi har spurt på forskjellige hoteller, på turistkontoret, lokale folk som jobber i butikker og tilfeldige grekere som ser ut til å trene. Etter et par dager med mye tidsbruk på dette, fant vi ut at vi heller fikk ta oss en hvile uke. Det har ingen vondt av.
Etter fem treningsfrie dager, klarte jeg ikke mer! I dag måtte jeg ta meg en treningsøkt på hotellverandaen.
Det var ufattelig varmt og helt utrolig deilig :grin:
Jeg følte meg med en gang mer menneskelig etterpå.


I og med at jeg ikke har noen treningsutstyr tilgjengelig, ble det en form for sirkeltrening.
– 20 repetisjoner bulgarsk utfall med skulderpress
Her brukte jeg vannflasker som vekter.
– 20 repetisjoner dype knebøy med spenst hopp
– 20 repetisjoner push ups
– 1 minutt  planken
Jeg gjorde altså alle repetisjonene og øvelsene etter hverandre, for så å ta en pause. Deretter gjentok jeg hele sekvensen. Det ble 4 runder.

Her nærmer klokken seg syv (Hellas ligger en time foran Norge) og vi skal ta en tur til byen etter en lang dag i solen.
Nyt resten av dagen :grin:
Smil, le og gled deg over øyeblikkene her og nå.

Kristine

12 kommentarer
    1. Siri:
      Takk for det Siri.
      Det kommer ann på hvor du vil treffe, om det hovedsakelig er rumpe eller lår du vil jobbe med.

    2. Du ser flott ut, og enda flottere med brunfargen! Men skal kneet være foran tåa når du tar bulgarske utfall? Av min personlige trener lærte jeg at foten skal være så langt fram at kneet alltid ligger bak tåa? 🙂

    3. Så flott og brun du er 😀 Sporty deg som orker trening i slik varme!
      Ønsker deg en kjempefin helg!

    4. treningsentusiasmen din stråler gjennom. jeg skulle ønsker jeg kjente deg for du virker som en helt herlig sjel =)=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg