NYTT SAMARBEID


Jeg ble overbegeistret da jeg fikk denne pakken i posten i dag.
Weightless er min nye sponsor!
Jeg er både spent, glad og stolt over å kunne fronte deres fritidsklær.


Jeg falt pladask for WR.UP® fits better buksene da jeg kom over de på instagram for to måneder siden.
Nå er de endelig kommet til Norge!
Er de ikke lekre?
Utrolig gode å ha på seg og perfekt passform som gjør underverk for rumpen. Som PØ så fint sa ‘jeg tror aldri rumpa di har sett bedre ut!’.
Jeg har modellen Classik Fit i rosa og Slim Fit 7/8 i svart.


Hoppende glad!

Jeg må få legge til at jeg aldri kommer til å vise dere noe som jeg ikke selv liker.
Jeg får hele tiden tilbud om diverse kosttilskudd, hudpleie, treningstøy, osv.
Nitti prosent av tiden takker jeg, nei. De få gangene jeg takker ja, hender det også stadig at produktet aldri dukker opp her. Om det er noe jeg ikke liker eller er fornøyd med, jeg vil ikke anbefale det videre.
De tingene som ser dagens lys på min blogg, går jeg hundre prosent god for selv, og har eller er villig til å kjøpe selv.

Jeg gleder meg til å vise dere mye flotte fritids- og treningsklær fremover :mrgreen:
Følg gjerne Weightless på facebook her.
Ha en super duper onsdag videre!

Kristine

38 kommentarer

Siste innlegg