HØSTSOL


I dag skinte høstsolen så fint.
Jeg lader mye av energien min på sol.
Det er en klisje, men solen er min beste venn – jeg elsker den! :grin:
Etter flere dager med øsregn, føles det fantastisk med solskinn på en fredag.
Høstsolen varmer både utsiden og innsiden.


Jeg tok med meg kaffekoppen ut og nøt solstrålene.
Dessuten var det en god anledning til å prøve min nye jakke fra SheInside, denne.
Skjerfet er forøvrig fra Matthew Williamson, en av mine favorittdesignere. Jeg elsker at han lager plagg som sier ‘Hey! Livet er en herlig regnbue!’, akkurat slike ord jeg vil leve etter!
Nytt skjerf og ny jakke, jeg er klar for høsten!


Uansett, nok prat om tull.
Over til noe mer spennende – mat!
Dagens deilige lunsj ble sauterte grønnsaker med reker, egg, avokadomos og solsikkekjerner.


Ha litt kokosolje og hakket hvitløk i en panne. Når det er blitt varmt har du i ønskede grønnsaker. Jeg brukte squash og spinat. Stek raskt.
Kok egg i 5 -6 minutter.
Mos avokado med sitronsaft og hvitløk.
Skrell reker.
Anrett alt på et fat og topp med solsikkekjerner.
Så godt.  


Ellers så har jeg tatt en liten bakerunde i dag.
Jeg bakte det perfekte brød, som jeg har lagt ut oppskriften på tidligere, her.
Sammen med hjemmelaget sjokoladepålegg ble det et nydelig mellommåltid.

Sjokoladepålegget laget jeg av å ha 2 dadler, 2 ss mandelsmør (eller annet nøttesmør), 2 ss kakaopulver, 1 ss yacon sirup og en liten klype salt i en food prosessor. Miks til en jevn masse. Spis rett fra boksen eller ha på en brødskive.
Himmelsk!
Den blandingen er utrolig godt!

Nå skal jeg komme meg på trening.
I dag er det ben som står på planen.
Det blir knebøy, leg ex, utfall og leg curl.
I kveld er det PØ som står for middagen.
Ren fredagsluksus å få den servert med et glass vin.
Jeg ønsker deg en herlig helg :grin:

Kristine

15 kommentarer

Siste innlegg