NY LEVERING

Jammen fikk jeg ikke en ny levering fra iHerb igjen!
Eller, to pakker – dobbel glede :grin: 
Jeg bestiller ofte flere pakker samtidig da jeg alltid finner mange varer jeg vil ha.
Det lønner seg å bestille flere pakker til verdi under 200,- og under vekten 1,84 kilo. Da slipper man både toll og høy fraktkostnad.


Dagens pakke inneholdt:
Questbar cookie dough
Ingen overraskelse, jeg elsker denne!
Vita coco
Kokosvann, deilig og forfriskende med masse vitaminer og mineraler.
Rice thins
Vanlige riskaker.
Buttery caramel rice cakes
Disse riskakene smaker smørbukk. Utrolig gode!
Hot cocoa med stevia
Dette er instant kakao, du tilsetter kun varmt vann, som ikke inneholder sukker.
Just tomatoes
Tørket tomat, perfekt i salat, som ikke inneholder tilsetningsstoffer eller andre rare midler, kun tørket tomat.
Organisk leppepomade
Denne fikk jeg gratis.
På hver bestilling får du velge deg en gratis vare under kategorien ‘Freebies’ øverst til høyre.  

Husk at du får 10 $ i rabatt ved bruk av koden OKE701.
Ha en absolutt herlig tirsdag!

Kristine

18 kommentarer
    1. Jeg har leppomaden i orange – kjempegod! Min favoritt 🙂 Neste gang jeg bestiller noe fra iherb igjen så skal jeg plukke med meg en leppomade til. Skal sjekke ut riskakene 😀

    2. Jeg bestilte den samme kakaoen for en tid tilbake. Men når jeg blander den ut med vann så samler det seg veldig mye grums i bunn, blir det sånn for deg også? Vil tro at ca den siste 1/4 av koppen bare måtte hives i vasken for det ble bare en grøt… Men ellers så smakte dem jo kjempe godt:)
      Har du forresten smakt nestle sin? Ser at også de selger en sukkerfri kakao på iherb!:)

    3. Det kokosvannet er sååå godt, mye bedre enn brus! Håper ikke jeg høres creepy ut nå, men når vi snakker om pakker, hadde det vært mulig å få adressen din? Synes du er en så inspirerende person, og tenkte det kunne vært hyggelig å få gitt noe tilbake 🙂

    4. lol Malin, hva er galt med questbars? de er noen av de sunneste barene på markedet. og uansett er det ikke sunt og ikke være fantatis? om du ikke kan ta deg en questbar så har du et seriøst spiseproblem! gadh, noen legger igjen tåpelige kommentarer!

    5. herregud! den kakaoen smaker forferdelig dårlig!! er det verdt å drikke den? det er jo ingenting ingenting sunt der…samme med Questbar. sorry altså, men noen ganger blir jeg overrasket av valgene dine!

    6. Å, det er alltid så spennende med pakker fra iHerb. Jeg lurte på om du bruker multivitaminer? Har du isåfall noen å anbefale?

    7. Tonje:
      Den smaker veldig godt, men har et lite hint av…hmmm…lakris? Jeg tror det er steviaen som gjør at den smaker litt sånn. Men absolutt veldig god 🙂

    8. Digger bloggen din Kristine =) Gøy å se at en treningsblogg kommer så langt opp på blogglisten. Keep it up =)

    9. Hei! Jeg prøvde å bruke en sånn rabattkode, men finner ikke ut hvor man skal skrive den inn… Kan du vise dette?
      Super blogg du har. Leser hver dag 🙂

    10. Etter alt for mange fristelser som du har vist frem kvinner jeg meg opp å bestilt fra Iherb jeg også… Og det blir ikke siste gang for å si det slik! Heeeerremin for et matmekka!!:-D

    11. Alltid gøy å se hva du bestiller på iHerb for å få ny inspirasjon! Kan du ikke fortelle hvordan instant kakaoen smaker? 🙂 Kjappe og enkle løsninger som også er sunne er jo genialt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg