DOUBLE CHOCOLATE CHUNK


Endelig fikk jeg smake den nye questbaren.
Double chocolate chunk :mrgreen:  
Bare navnet får meg til å sikle.
Jeg er en veldig utålmodig sjel. Det er ti dager siden jeg bestilte disse og har ventet og ventet og ventet.
I dag kunne jeg endelig sette tenne i både to og tre barer!


Ser den ikke god ut?
Etter mine smaksløker er dette desidert den beste questbaren.
Smaken minner om lys kakedeig med sjokoladebiter.
I tillegg var den veldig myk og saftig. Noen proteinbarer har lett for å bli litt tørre.
Jeg bestilte de fra Questnutrition.


Veldig fornøyd frøken.
Som Quest selv sier “A chocolate lovers dream… finally come true!” og det er helt sant.
Jeg vet jeg skryter mye av Questbarene, men jeg er altså ikke kjøpt og betalt av dem…selv om jeg gjerne skulle vært det!
Disse barene er en av de få proteinbarene som ikke gir meg magevondt, de smaker godt, er søtet med stevia og har en av de bedre innholdsfortegnelsene jeg har sett.

Toppen min er forresten fra Weightless. Nok en av favoritt topp fra Freddy. Jeg er nemlig kledd for å komme meg på trening.
På tide å løfte på rumpestumpen. I dag er det bena som skal kjøres. Det er hardt, men føles alltid veldig godt etterpå.
Ha en herlig kveld dere :grin:

Kristine

35 kommentarer
    1. Silje M:
      Jeg bestilte til USA og fikk noen til å ta de med til Norge. Vet dessverre ikke hva frakten er til Norge, men det står nok på hjemmesiden 🙂

    2. Yvonne:
      Jeg bestilte de til USA, så fikk jeg noen til å ta med de hjem, så jeg vet ikke hva frakten er til Norge.

    3. Anonym:
      Det er ikke noen mirakelkur eller løsning.
      Jeg lytter til kroppen min og spiser det den vil ha og har lyst på.
      Jeg tror at om du prøver for hardt, merker kroppen det. Hormonene våre har vel så mye å si. Det må bli en naturlig del av deg og livsstilen.
      Men, altså, jeg har ikke spesielt lav fettprosent nå. Vekten har gått opp det siste året. Noe jeg i grunn trives med 🙂

    4. Jeg fatter ikke hvordan du får til det du får til. Virker som du spiser så mye (bra) mat hver eneste dag, samtidig som du kan kose deg med “ekte saker” på lørdagene, og likevel er du alltid like slank og fin. Jeg gikk ned i fettprosent fra april til august (lå bare litt under vedlikehold), før jeg bestemte meg for å begynne og spise mer fordi kroppen sleit litt, og nå er jeg gått opp dit jeg var før jeg begynte. Er så utrolig lei meg for det, og ekstremt demotiverende at hele jobben nå føles bortkastet… Du er flink.

    5. Hva ble frakten når du bestilte direkte fra Questnutrition sin side? Får bare opp 14 dollar noe, stemmer det?

    6. Hei! Du er nydelig!! Bloggen din inspirerer meg stort! 🙂 Jeg ville bare si at jeg har bestilt disse nå fra Iherb, så de har kommet, men de har ikke fått noe bilde ennå, så derfor er de lett å overse 😉
      Ønsker deg en super dag! 🙂

    7. Elsker kommentaren til Ida. Get a life!!!! Isteden for å misunne seg på andres 😉

    8. Kristine – du er det man vil kalle naturlig pen 🙂 Behøver ikke sminke.
      Og i alle fall når man skal på trening.
      Fiiin blogg har du 🙂 Linken til bloggen din ligger på favoritter – så innom å leser hver dag 🙂 Har vel fulgt bloggen din i 3 år.
      Stor klem fra Tomine

    9. Hvorfor kan du ikke bare kjøpe deg en VANLIG jævla sjokolade??? Du trenger ikke alle de proteinene vettu, er bare bullshit at en spinkel flis som deg skal trenge det? Skader ikke med vanlig sjokolade heller:)

    10. Hmmm, har bare smakt “kanelbolle”, men høres ut som om dette er en for meg! Ettersom jeg er tiiiidenes sjokolade vrak!

    11. Hei!!! Alt vel? Helt til å begynne med at dennne siden er den meste originale bloggen på hela blogg, og det er ikke smisking! Jeg må beklage så mye at jeg ikkje har postet kommentarer de andre gangene jeg har vært her men noe ganger så er jeg bare litt utslitt så ender man opp med å la være. Jeg ser nemlig at det er latterlig munge frekke sender inn komentarer. Jeg har nemlig selv fått uhøflige kommenterer før når jeg hadde nettside. Det var utrolig ekkelt. Jeg håper dypt at du ikkje får noen uhøflige kommentarer og at du får veldig mange flere søte komentarer. Nå når jeg ikke lenger har blogg tenkte jeg at jeg skulle gi deg en lenkje til ein konk som jeg akkurat har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gavekort. Jeg håper utrolig at jeg vinnner, men lykke så håper jeg at du skal! Det hadde vært utrolig kjekt om du prøvde den!

    12. These look just as good, if not better than any of your average chocolate bar. Love how it’s double chocolate. The more the better! :p

    13. Vet du om alle questbarer er søtet med stevia? Det får nemlig jeg ekstremt vondt i magen av:/ Hadde tenkt å bestille, men da må jeg vel styre unna.

    14. Jeg har nå siklet på de siden jeg såg reklame for den nye på instagram og du gjorde akkurat slik at de får komme hjem !
      Questbars in my <3
      Ha en forsatt fin kveld !

    15. Nammi! Elsker de barene, og spiser minimum 2 til dagen^^
      Hvordan er det å bestille fra Questnutrition? Har bare bestilt slike barer fra iHerb..
      Flott blogg, er fast leser 🙂

    16. Marianne:
      Ehh, jo, men ikke for å dra på trening.
      Jeg har vel faktisk flere dager uten sminke enn med, i løpet av en uke. Jeg er meg uansett hvordan ansiktet er “malt” opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg