SMÅ HJERTER

Hei og riktig god lørdag.
I dag lagde jeg meg en liten hjertelunsj. Rett og slett fordi jeg elsker.


– Havregrøt kokt med melk og kardemomme, toppet med kesam og Pauluns granola.
– Vannmelon og klementiner.
– Stekte egg med tomat og agurk, på knekkebrød som er smurt med philadelphia.

Knekkebrødene er disse fra Sigdal og kjøpt på Kiwi.
Disse er veldig gode og inneholder også godt med proteiner og sunt fett.


Det er mange ting jeg setter hjerter ved.
Livet mitt. Kroppen min. Livsstilen min. Følelsen av å trene og ha en kropp som fungerer. Spise sunt og kjenne hvor godt det gjør for kroppen. Det å ta vare på meg selv. Det å være meg!
Det er selvfølgelig en hel del andre ting i livet som jeg elsker. Kjæresten og familien er det som betyr aller mest for meg, men det var ikke det jeg ville si noe om i dag.
Jeg og livet mitt er langt fra perfekt. Det er ting jeg skulle ønske var annerledes og sider som jeg burde jobbet, det vil det alltid være. Likevel er jeg solt over hva jeg er og den jeg er.
Jeg ønsker at alle kvinner og menn der ute forstår hvor unike og fantastiske de er. Uansett feil og mangler!
Fokuser mer på det du har og gled deg over det du kan.
Finn de små hjerter ved deg selv.

You must love yourself before you love another. By accepting yourself and fully being what you are, your simple presence can make others happy.
You yourself, as much as anybody in the entire universe, deserve your love & affection.
Budda.

Kristine

14 kommentarer
    1. Hei! Måltidene dine ser alltid så herlig og fristende ut! Jeg lurte på hvor du får kjøpt den granolaen?

    2. …lone:
      Takk for det Lone.
      Det er vel en vanesak. Jeg er vant til å spise store måltider. Isteden for å spise lite og ofte, passer det meg mye bedre og spise sjeldent og mye 🙂

    3. Jeg beundrer deg, Kristine! Du virker som en herlig person. Men det er en ting jeg har lurt på utrolig lenge: Hvordan i all verden klarer du å spise så utroligmye mat? Jeg spiser bare en brødskive og en frukt til lunsj, mens du spiser mer enn jeg gjør til middag! Får du ikke veldig utvidet eller vondt i magen?

    4. Dette er så riktig, og så sinnesykt viktig! Tusen takk for at du setter fokus på dette Kristine! Jeg stemmer i med deg!

    5. Vakkert skrevet <3 Du virker så go! 🙂 Og dette er viktig for oss alle å fokusere på. Jeg fikk meget lyst til å lage hjerteegg til frokost i morgen, men da må jeg først skaffe meg en slik form 😉
      God lørdag 😀 Nyt!

    6. Åh du fikk meg virkelig til å smile nå! Det du sier er så sant og viktig : ) Du inspirerte meg skikkelig med dette innlegget!
      Og jeg skal begynne å lage egg i pepperkakeformer også! Det ble jo så søtt og det lille ekstra : )

    7. Lena Strømmen:
      Jeg brukte bare en pepperkakeform! 🙂
      Har pepperkakeformer i en panne og knekker så eggene i formene.

    8. Åå du er så herlig inspirerande!:) kor kjøpte du forresten formene til å lage hjerte-egg?:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg