TOMT!

Jeg vet ikke hvor jeg har vært de siste ukene…
Til min fortvilelse oppdaget jeg plutselig at jeg er helt tom for tre av de fire kosttilskuddene jeg bruker. 
Vanligvis er jeg tidlig ute og bestiller slik at jeg alltid har et lite lager.
Det har vært mye som har skjedd den siste måneden og jeg har rett og slett ikke tenkt langt nok. Nå er det helt tomt!!


Heldigvis vet jeg at MyRevolution alltid har fantastisk rask levering.
Jeg har akkurat bestilt mer Mocca-protein og BCAA, sammen med et par andre ting. Jeg gleder meg allerede til å åpne pakken :grin: Jeg har brukt Mocca-Protein i mange og er alltid like fornøyd med smak og kvalitet.
Spirulina har jeg kun brukt en måned, så jeg vet ikke leveringstiden deres enda. Da jeg er veldig fornøyd med produktet, krysser jeg fingrende for at denne også er rask i levering. Bruker du rabattkoden LFDK5 hos Vitalife, får du 50 % rabatt på den første spirulina boksen.

Mocca-protein, BCAA, Vitalife spirulina og høykonsentrert Omega3, denne, er de kosttilskuddene jeg tar hver dag. Dette er produktene jeg tror på, som forskningen støtter opp, og som jeg merker forskjell av.
Nå som det går mot vinterstid er jeg nøyere med kosttilskudd enn jeg er på sommeren, da kroppen trenger ekstra næring med lite sol og kulde.
Husk at et sunt og variert kosthold alltid burde være første prioritert.
Ta vare på kroppen din. Det er her du skal bo resten av livet.

Kristine

16 kommentarer
    1. Maria:
      Alle kosttilskudd bestiller jeg via Norske leverandører hvor jeg vet hva jeg får og hvordan fremstillingsprosessen foregår. Kun fra MyRevolution og Vitalife. Jeg vil være sikker på at jeg får et ordentlig og rent produkt 🙂

    2. Hei hopp ! Så fint at leveringen er hurtig :0)
      Pleier du og bestille
      dine kost tilskudd via norske nettsider, noe ved iHerb å ?
      Ønsker deg en flott dag videre, Krisitne ! 😀

    3. Alexandra:
      Jeg har fått flere mail om dette, så jeg kan skrive et innlegg om det.
      Kort fortalt er magen min blitt mye bedre, jeg har en del mageproblemer, jeg sover bedre og føler også at konsentrasjonen er bedre 🙂

    4. Mette:
      Den skal virke nå Mette. Jeg får den i hvert fall opp. Den er fra vitalife.no Jeg velger dette merket ettersom det er det eneste økologiske naturlige produktet som produseres i Norge.

      Jeg tar 5 tabletter en eller annen gang i løpet av dagen.

      Håper du hadde en herlig treningsøkt. God tirsdag 🙂

    5. Spirulina linken virker ikke.. Kunne du prøvd å lagt den ut på ny?:)
      Så lurer jeg på hvordan du tar dette kosttilskuddet:)?
      Ha en strålende mandag! Jeg ble glad av å se mandagsfilmen din:D
      Nå skal jeg avgårde på trening før forelesning! Dette blir en bra og sporty dag:D
      Takk for alltid mange gode tips og gledespredning her på bloggen! Elsker det!

    6. Jeg er veldig glad for at du anbefalte myoprotein. Det er mitt første og siste protein. Jeg er veldig fornlyd =)

    7. Så smart å putte proteinpulver i Norgesglass. De store boksene er så stygge. Det tipset tar jeg med videre.
      Hilsen interiørnerd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg