GIVE AWAY

Jeg vil si tusen hjertelig takk for at du leser min blogg og sende en stor klem til alle dere som legger igjen hyggelige kommentarer og hilsener. Det setter jeg enormt pris på Det er dere som gjør det gøy å blogge!
Som en takk gir jeg ut en lekker Nixon Vega klokke fra Klokker1.
Du kan velge mellom fargene, rosa – min favoritt, gul, svart eller turkis. Perfekt både til trening og fritid!
Du kan gå inn her og se på de forskjellige fargene, besøk Klokker1.  
Jeg trekker også ut tre trøstehilsener som får en liten overraskelse fra meg i posten.

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar og fortelle meg hvilken farge du vil ha.
Vinneren og trøstepremiene trekkes neste lørdag.

Konkurransen er avsluttet
Sunniva stakk av med en turkis klokke. Gratulerer!

Mari
Erica
Linda
Dere får en trøste hilsen av meg i posten.
Jeg har sendt dere mail alle sammen.

Jeg ønsker deg en riktig herlig helg og en god lørdagskveld :grin: 
Kristine

324 kommentarer

Siste innlegg