KJÆRE MIN

Da har nok et år med deg gått forb, min kjærei. Men som du så fint sier “Vi har ingenting å frykte – fortsatt venter nærmere seksti praktfulle år sammen.”
Det går ikke en dag uten at jeg takker høyere makter for at jeg får være din og er så heldig å få våkne ved din side.
Jeg er lykkeligere enn noen sinne og det er ene og alene din skyld!
Takk for at jeg får bruke resten av mitt liv på å gjøre deg til en lykkelig mann


Jeg og PØ feirer nok en årsdag i dag.
Min kjære fortjener det beste!
Derfor listet jeg meg stille ut av sengen i morges. Nå skal jeg vekke han med deilig frokost på sengen.
Nystekte scones, stekt egge, grønnsaker, frukt, espresso og hjemmelaget fersk jordbær- og gulrot-juice.

SCONES
Totalt 4 stykker

60 g mandelmel
60 g bokhvetemel, eller annet mel
2 ss chai frø, eventuelt linfrø
1 ts bakepulver
1/2 ts salt
1 ss fiberhusk
1 dl melk eller vann.
1 egg

Bland egget sammen med melken.
Tilsett resten av ingrediensene og la røren svelle i 5 minutter.
Form fire scones.
Topp gjerne med noen ekstra frø.
Stek på 200 grader i 15 -20 minutter.


Ha en fantastisk fin søndag.
Ta vare på dine nære.
Husk: gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg.

Kristine

34 kommentarer

Siste innlegg