MORNINGS

Riktig god morgen sprekinger!
Håper dere er klar for en super duper uke – det er jeg :mrgreen:
Jeg sitter her med dagens frokost og gleder meg til å komme i gang med uke førtisyv.


Havregrøt med kesam, druer og kirsebær, proteinkaffe, appelsin, eple og kokt egg.

Denne uken føler jeg meg ekstra klar til å komme i gang. Dette er en gla’mandag!
Kurs, seminar, møter og sosialt står på agendaen. I tillegg er det oppstart for flere sprekinger som vil ta vare på helsen sin og bli en bedre utgave av seg selv med meg som coach. Det er en ære – vi har en spennende reise foran oss!
Det er mye jeg er takknemlig for. Det gir glede og energi på så mange måter. 

Jeg ønsker deg en fantastisk uke :grin:  
Ta vare på deg selv. Følg hjerte ditt og smil så mye som mulig!

Kristine

24 kommentarer

Siste innlegg