SJOKOLADE OG JORDBÆR

Jeg hadde en fantastisk arm-økt i går kveld.
Ettersom klokken ble over ni før jeg kom meg på trening, var jeg forberedt på at økten ikke ville bli så bra.
Der tok jeg helt feil! Det ble den beste økten på lenge :grin:
– Cambered bar curls
4 * 10-15 repetisjoner 
– Hammer curls
3 sets:15-20 repetisjoner 
– Skull crushers
4 * 10-15 repetisjoner 
– Reverse triceps press downs
3 * 15-20 repetisjoner

Det er lenge siden jeg har trent armer direkte, det er så gøy!
Med nytt program blir det en armøkt i uken fremover.
I dag blir det enten ben eller hvile. Avhengig av hvor lang jobbdagen, tar jeg det som det kommer. Blir det hviledag i dag, blir det ben i morgen. Jeg gleder meg allerede!


Jeg er fortsatt like kjær i min nye Raw blender.
Den får kjørt seg flere ganger hver dag!
Nå sitter jeg her og nyter dagens lunsj, en fantastisk god tolags smoothie med sjokolade og jordbær.

Sjokolade og jordbær smoothie

1 banan
1 avokado
200 g frosne jordbær
30 g jordbærprotein
8 isbiter
1/2 ts vaniljepulver
2 dl melk
3 ss kakao

Ha alle ingrediensene utenom kakaopulveret i en blender.
Blend til en jevn masse.
Hell halvparten av smoothies over i et glass.
Ha i kakaopulveret i blenderen og blend til alt er blandet.
Hell så sjokoladesmoothien over i glasset med jordbærsmoothien.


På toppen har jeg cashewclusters.
Rett og slett fantastisk godt!
En smoothie er en genial måte å få i seg frukt og bær. Ikke minst er det raskt og veldig smakfullt. Dette er supermat for folk i farten!

Ha en super duper helg :grin:
Nyt dagene, smil masse, le, kos deg og ta vare på deg og de rundt deg.

Kristine

14 kommentarer

Siste innlegg