JULEGAVETIPS

Det er desember.
Julen er godt i gang og julegavene skal ordnes.
Sporty gaver er alltid herlig å få eller gi.
Kanskje du kan hjelpe noen med å gjøre 2014 litt bedre og sunnere?   :grin:
Her har du noen tips.

Proteinpulver
Jeg husker det året jeg fikk 2 store dunker, altså totalt 6 kilo, Mocca-protein av min kjære mor. For en fattig student, var det absolutt den beste gaven!
Det er nå 4 år siden. Likevel er fortsatt Mocca-protein min store favoritt. Dette vil være en julegavevinner!

Treningsklær
Denne kompresjonsbuksen fra Skins står på min ønskeliste til jul. Den er lekker, puster godt og sitter perfekt.
Treningsklær fra BetterBodies faller også i smak hos de fleste.

Sunn kokebok
Skriv ned dine favorittoppskrifter. Saml oppskriftene i en fin bok og gi bort.
En slik gave er både personlig og koselig.

PT
Dette må være den beste gaven man kan gi og få!
Kjøp et gavekort på personlig trener og hjelpe en du er glad i med å bli en sunnere og bedre utgave av en selv.
Jeg er utdannet personlig trener og kostholdsrådvier og tilbyr veiledning og coaching via nett. Jeg har også gavekortløsninger som gjør at personen selv kan velge når han / hun skal starte.
Kanskje den du er glad i trenger å bli pushet på hver treningsøkt? Da lønner det seg å kjøpe et gavekort på en pt på et treningssenter som kan være med han / henne på hver treningsøkt.

Spirulina
Kort fortalt: Næringsinnholdet i spirulina er svært høyt med store konsentrasjoner av klorofyll. Den inneholder mye protein og mengder med vitaminer og mineraler, spesielt kalium, kalsium, krom, jobber, jern og mangan.
Algen bekjemper bakterier og motvirker allergier og har positiv effekt på hud, hår og negler, i tillegg til å styrke immunforsvaret, og øke energinivå og utholdenhet.
Dette er supermat som alle kan ha nytte av, lillesøster, pappa, samboeren og bestevenninnen.
Hos meg har Spirulinaen fra Vitalife hatt dokumentert virkning. Målinger gjort hos legen viser at jeg ikke bare føler meg bedre, jernnivåene i blodet økte også betraktelig etter bare en måned med spirulina.
Bruker du rabattkoden LFDK5 hos Vitalife her, får du 50 % rabatt på den første spirulina boksen. Dessuten får du pengene tilbake om du ikke er fornøyd!


Kari Traa
Deilige og stilige ullundertøy fra Kari Traa vil både glede og varme.

Treningsdate
Å lage et gavekort på en treningsavtale er både gøy og sporty.
Ta med en venn eller mor på en real styrkeøkt eller en lang skitur – gjør gode venner til sporty venner.

Høyhastighetsblender
Denne Raw1500 blenderen fra RawShop stod på min ønskeliste til jul.
Nå endte jeg opp med å bestille den selv og har brukt den så og si hver dag! En RÅ blender!

Enkelte av lenkene er addlenker.
Gi en gave eller en liten oppmerksomhet, mot et bedre og sunnere 2014.
For all del, Ikke glem deg selv! Du fortjener vel så mye en førjulsgave  :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg