JULESHOPPING PÅ IHERB

Jeg fikk spørsmål om jeg kunne lage et innlegg med julegavetips fra iHerb. Selvfølgelig kan jeg det :grin: Er det noen som kjenner iHerb, så er det meg!
Å handle på nettet gjør juleshoppingen mindre stressende og tidskrevende. Selv har jeg sittet godt plantet i sofaen med en kopp kakao og gjort unna flere julegaver i dag. 
iHerb har et gedigent utvalg av alt fra kosttilskudd til hudpleieprodukter. Her kan  handle julegaver som både er til nytte og glede, samtidig som de er rimelige.
Alle disse produktene er enten ting jeg har prøvd og er svært fornøyd med, eller som jeg kunne tenke meg å prøve.
Bruker du koden OKE701 får du 5 -10 $ rabatt på din første bestilling.


Spiselig

Questbarer
Disse blir jeg aldri lei!
Min absolutt favoritt er double chocholate.

Food should taste good tortilla chips
Jeg sier bare et ord “nam”!

Chocolove sjokolade
Til de som fortjener noe ekstra.
Min favoritt er denne med mandler og salt.

Gavesett med diverse nuggets krydder
Her får du 6 forskjellige smakfulle krydre.

Tørket frukt fra Made In Nature.
Helt naturlig og veldig gode.

Glutenfrie produkter
Ja, her har iHerb et gedigent utvalg til en mye rimeligere penge enn hva vi får her i Norge.

Te
Du finner ekstremt mange tevarianter på iHerb.
Julete er for eksempel en perfekt vertinnegave.


Kroppspleie

Mineral makeup
Desidert en gave som vil bli tatt godt imot og flittig brukt.

Shikai Dusjsåpe
Denne lukter deilig vanilje og inneholder alovera. Huden føles silkemyk etterpå.

Jumbo lash mascara
100 % naturlig maskara som gir flotte vipper.

Now foods tannkrem
Denne har en blekningseffekt som gjør tenne hvitere.

Acure ansiktsmaske
Fantastisk organisk ansiktsmaske som stimulerer cellene. Du føler deg fresh og fin etterpå.

Eco Tools sminkekoster
Jeg har mange av sminkekostene fra EcoTools. De er laget med naturlige materialer, er rimelige og gode i bruk.

Elf neglelakk
Elf har masse forskjellige farger og de sitter godt.

Plimping lipgloss
Denne føles myk på leppene og får de samtidig til å se større ut.


Diverse

Mulitvitamin for voksene
Multivitamin er noe vi alle kan trenge, spesielt på vinterhalvåret. Disse er søte og smaker godt.
Her finner du til barn.

Matbokser
Fit & Fresh
har matbokser i mange forskjellige størrelser og fasonger. Disse er med meg overalt!

Duftlys
Jeg elsker duftlys! Det er både avslappende og beroligende samtidig som det lukter godt. Her finner du mange varianter.

Til katteelskeren
Godisbiter for friskere og sunnere katter. Disse inneholder blant annet omega3 og omega6.

Til hundeelskeren
Tyggeben som hjelper hundens tannhelse.

Håper du finner noe som kan friste venner og bekjente.
God shopping.

Kristine

12 kommentarer
    1. Åneii, nå ble jeg veldig flau. Søte deg, du måtte da ikke styre med det. Nå følte jeg meg skikkelig til bry :/ Tenkte bare å gi det til noen viss det ikke traff spikeren på kista jeg. Vet ikke hva jeg skal si jeg, utenom at jeg er uansett er veldig takknemmlig og glad 🙂 Jeg kjenner deg dessverre ikke en gang, men du er allerede den snilleste personen jeg vet om <3

    2. Erica:
      Din gave måtte dessverre vente litt. På grunn av allergiene dine måtte jeg lagge vekk det jeg egentlig hadde tenkt å sende deg, og har tvistet hjernen rundt for hva jeg skal gi deg! Du er vanskelig altså frøken 😉 Jeg må vente til jeg får en ny pakke! Jeg håper den kommer på mandag. Da skal den sendes til deg med en gang.
      God helg så lenge Erica 🙂

    3. Silje:
      Det er mulig det tar litt lenger tid siden det er juletider. Posten tar ofte litt tid da.
      Vanligvis tar det omtrent to uker. Pakken din er nok snart hjemme 🙂

    4. Hei Kristine! Jeg bare lurte på en ting. Jeg prøvde å bestille en pakke fra iHerb for ca to uker siden. Er det normalt at det tar så lang tid eller kan pakken ha kommet helt på avveie? Er ikke helt sikker på om jeg gjorde alt riktig. 🙁

    5. Her var det i alle fall nok av fristende ting å legge i handlekurven 😀
      Må innrømme at jeg gleder meg til å sjekke postkassen hver dag for tiden, da jeg er så spent på hva Frøken Gavmild og Kreativ har funnet på <3

    6. Trine:
      Det kommer veldig ann på hva du spiser resten av dagen.
      En slik kaffe inneholder en del sukker og mange rare tilsetningsstoffer. Spiser du derimot sunt mesteparten av tiden, kan du fint drikke noen slike i uken og virkelig nyte dem 🙂

    7. Hei Kristine! Så dyktig og inspirerende du er! Jeg bare lurer på en ting. Er veldig glad i iskaffe fra Tine, spesielt Caffe Mocca. Er dette fryktelig usunt, og har du et forslag til et sunnere alternativ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg